B.8

10 0 0
                                    

Benim için büyük gün gelip çatmıştı.

Sabah erkenden kalkıp duşumu aldım, daha sonra dün gece Berat'ın getirdiği börekleri bir güzel mideye indirdim. Öğlen olmadan davetin yapılacağı yere gidip her şeyin yolunda olup olmadığını kontrol etmem gerekiyordu.

Hazırlandıktan sonra bir taksi çevirip mekana geçtim, Allah'tan hiç bir sorun yoktu. Tam mekandan çıkmıştım ki Rüya aradı

"Neredesin kuzum?"

"Şimdi taksiye binip eve geçicem."

"O zaman şöyle yapıyoruz bende sana geliyorum ve seni hazırlıyoruz."

Bunları söylerken zevkten dört köşeydi tabi süslü.

"Senden kurtuluş yok belli, gel ve beni baştan yarat!"

"Ayıp ettin bebiş."

Tabi bu konuşma sırasında kahkahalar havada uçuşuyor,

"Hadi çabuk ol o zaman yarım saate evdeyim ben."

"Tamamdır canım."

Hemen bir taksiye atlayıp eve geçtim on dakika sonra da Rüya geldi.

Saçlarıma fön çekip at kuyruğu yaptıktan sonra makyaj kısmına geçtik.

"Rüya bu fazla abartı olmadı mı?"

"Kızım ne abartısı sende artık bıraksam bi rimel sürüp gideceksin, elbiseye ayıp bir kere."

Göz makyajımı siyah yapmıştı ve bu benim için fazlaydı, rujumu sade tutması karşılığında anlaşmaya varmıştık.

"Amma laf etti Nehir be , aynada kendini görünce teşekkür edeceksin ama neyse!"

Rüya'nın göz devirme faslını da atlattıktan sonra elbisemi de giydim ve aynanın karşısına geçtim.

Farklı görünüyordum, kendine güvenen bir iş kadını vardı karşımda ve yıllardır uğruna çalıştığım şeydi. Her zaman işimde kendime güvenim vardı ama sanırım şuan bu açıkça ortadaydı.

Saat neredeyse 7 olmuştu, aceleyle ayakkabılarımı giyerken Rüya'nın seslenmesiyle odaya geri döndüm.

"Eee sen taksi çağırmadın, dur hemen arıyayım."

"Gerek yok ben biriyle gidiyorum zaten." aslında Berat'la gideceğimi Rüya'ya hiç söylemek istemiyordum,bir sürü soru sorup altında bir şeyler arayacaktı. Oysaki biz sadece iş arkadaşıydık ee bir de komşuyuz malum...

"Oha oha oha , sen biriyle gidiyorsun ve ben bu şanslı kişinin kim olduğunu bilmiyorum öyle mi?!"

"Unutmuşumdur ya, Berat'la ."

"Berat ve sen , ne alaka?" tabi bu sorunun altında ki imaları tahmin etmek güç değil , zaten Rüya'nın gözünden de tüm o cin fikirler okunur vaziyette.

"Bizim şirketin anlaştığı yeni firmada mühendis olarak çalışıyormuş, dünde istersen ben ve kardeşimle gelebilirsin dedi, demem o ki yancı olarak gidiyorum kavalyem falan değil."

"Hmm demek Merve'de gelmiş, bak iyi kızıdır o da anlaşırsınız yani."

"Neyse dedikoduyu bırakalım da iniyim artık, geç kalıcam." merdivenlerden inemeye başladığımda Rüya'nın da benimle birlikte geldiğini gördüm. Bana masum bakışlar atıp duruyordu. Bende başımla gel işareti yaptım.

Aşağıya indiğimizde Merve telefonunu kurcalıyordu, üzerinde mini kırmızı bir elbise vardı, bizi görünce bir çığlık atıp sevinçle Rüya'nın kucağına atladı resmen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya Unutmak İstemiyorsam?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin