Selen
"Nikah salonuna evlenmee"
"NE DEMEK NIKAH SALONUNA EVLENMEE?! BEN.. İNDİR BENİ ARABADAN LÜTFEN İSTEMIYORUM" dediğimde sertce durdurdu arabayı yolun ortasında.Sinirle çenemi sıkarken "Seni babandan kurtarıyorum iste.Herif bulsa seni azgın heriflere satacak.Sus ta bitsin şu iş.Benimle evlenirsen ne babanın dırdırını çekeceksin ne de onun o oç yüzünü her gün göreceksin!" dedi ve çenemi sertçe itti.Gözlerimden yaşlar suzülürken dediklerini düşündüm.Haklıydı.Babam bulsa beni azgın heriflere şey amaçlı satacaktı.O nitelik ve para gözlülük vardı babamda.
"Kes ağlamayı!" Başımı Rüzgardan tarafa çevirdiğimde elleri dikkatimi çekti.Bembeyazdı.Belli ki direksiyonu sıkıyordu sinirden.Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde ince,biçimli kaşları çatıktı ve yolu izliyordu.Direksiyonu sağa kırdı ve yola devam etti.
"Peki gelinlik?" dediğimde başını bi kaç saniye bana çevirdi.Üzerime baktıktan sonra direksiyonu sola kırdı.Sağ köşede arabayı durdururken arabadan indi.Bende indim ve kapıyı kapattım.Nereye geldiğimize baktığımda tabelada 'Hayal Gelinlikçisi ' yazıyordu.Gülümsedim hafifce.Elimden tuttuğunda kasıldım bi.Elleri kocaman ve sıcacıktı.Benim minik ellerim ellerinin arasında kaybolurken ellerimize baktığımı görünce o da ellerimize baktı.Yüzüne getirdim bakışlarımı.O da yüzümde sabitledi bakışlarını gülümseyip önüne döndü ve dükkana girdi.Yüzümdeki gülümsemeyle bakışlarımı dükkana cevirdim.
"Hoşgeldiniz Rüzgar bey" diyen tatlı görevliye gözlerim takılı kaldı.O kadar tatlı ve güzeldi ki çok dikkat çekiyordu.Tıpkı yanımdaki Rüzgar gibi.
"Biz gelinlik ve damatlık bakıyoruz da.Acil" dedi o her kızı derinden etkileyecek sesiyle.Ama bende etkilenmedim değil he yani.. Ne diyorum ben ya uf kes Selen!
"Tabi.Hamımefendi sizle biz şöyle geçelim Rüzgar bey sizinle de Atilla bey ilgilensin" dedi.Rüzgar elimi bıraktı ve başımdan tutup alnıma uzun bi öpücük bıraktı.Kokusu burnuma dolarken gözlerim kapandı.Kalbim deparasyona kalkarken sıcak nefesi alnıma vurdu.
"Sakın açık giyinme keserim Özmen!" dedi eğlenir ses tonuyla.Dudaklarını alnımdan çekti.Bende hemen gozlerimi açtım.Başımı 'tamam' anlamında salladığımda gülümsedi ve Atilla denen adamın yanına gitti.Arkasında hayran bakışlı beni bırakarak..
^^^^^
"Ay Selen hanım bu çok yakıştı size.Bence almalısınız" diyen görevli kız ile gülümsedim.Gelinlik gerçekten güzeldi.Üzeri dantelliydi ve bel kısmımda bi kemer gibi ince bi şey vardı.Ondan sonrasında ise çok az dantel detayı vardı gerisi arkası uzun ve krem renginde kabarıktı.Harikaydı..
"Selen hadi ama" diyerek perdeyi açan Rüzgar'ı görünce dondum kaldım.Üzerine giydiği siyah smokin ve papyonuyla oldukca.. Yakışıklıydı..
Onun bakışlarıda full dikkat bendeydi.Üzerimi inceliyordu.Bakışlarını pek anlamasamda anladım yani.O nasıl oluyosa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım (Aşk Serisi-1)
RomanceAşk onlarla mıydı sahiden? Birbirlerini sevmeyen ve acele ile kimse bilmeden zoraki evlenen Selen ve Rüzgar Yaşar'ı Aşk bekliyor mu gerçekten? Onlar inanacaklar mı herkes gibi Aşk'a.. Söyleyebilecekler mi birbirlerine olan Aşklarını? En cesur kim o...