7

14 3 0
                                    

"Aayyy yavaş Rüzgar ya canım yandı"

"Sende kocaman odada nereye vurdun kafanı be kirpiklerine kurban olduğum" dedim ve başının acıyan yerine ufak bi öpücük kondurdum.

"Geçti mi?" Başını salladı ve göğsüme sokuldu.Gülümsedim bu hallerine.Dünden itibaren artık bu kirpiklerini bile sevdiğim kız benimdi.Benimdi yani.Her açıdan.Nikahlı karımdı ve bekaretini tabiikide bende,yani kocasındaydı.Başka kimde olacak lan? O benim hatunum sadece.Kesin sesinizi! Kesmeyeyim sesinizi!

Telefonu çalmaya başlayınca Selen ofladı ve başını boynumdan çekti.Arsız hatunum benim işte.

Götveren Deniz arıyor..

"Ne var babanın düşmanlarını siktiğim ne?!"

"Abi ayıp ediyosun ama ya"

"Lan senin ayıbını biplerim oğlum.Ayıp yorgan altında.Zaten ona bile izin vermedim seni şirketin koridorlarlarında inlete inlete sikicem kaçarın yok ibne herif"

"Abi Pınar gelmiş.Yanımda seni istiyo.. Al kız zilliye" Gözlerim fal taşı gibi açılırken Selen'e döndüm.Bana tek kaşını kaldırarak ya da kaldırmaya çalışarak bakınca kahkahama engel olamadım.Yine çimdikledi beni.Bende yine belinden tutup kendime çektim.

"Muhabbetiniz bol olsun abicim.Bakıyorum unutulmuşuz.Kim lan o çiyan? Yine kimi attın evine de şap şu sesler geliy.. Heeyy bana baak" Onu dinlemeden öpmeye devam ettim Selen'imi.Beni ittirmeye çalıştı ama başaramadı.Telefonu kapattım.Fazla lüzumsuz işti.Sonra da konuşurdum onunla.

"Rüzgar.. Bırak beni" dedi.Ama naptım? Duyamadım tahminlerinizi.. Eveet dogru cevap.

Bırakmadım.

Aferin size..😉

"Hayır" Elleriyle omuzlarımı tuttu ve sadece dudaklarını çekebildi dudaklarından.Boynuna giden dudaklarıma engel olmadı.Aksine boynunu genişletti.

"Rüzgar?" Dudaklarım yavaş yavaş göğüslerine ilerlerken ağzımdan "Hmm" çıktı sadece.

"Du-dur birileri ge-liy.. Ahhh" Boynundaki eserime gülerek baktım.Başımı yüzüne kaldırdığımda geriye yaslamıştı başını.Çenesinin altına dudaklarımı bastırırken ellerini saçlarımın arasına geçirdi ve bastırdı iyice kendine.İnledim.Dudaklarımı dudaklarına tekrar bastırdığımda ellerim tişortunun eteklerindeydi.Tam çıkartacağım zaman..

Kapı çaldı!!

Telaşla ayağa kalkarken ben sadece kahkaha attım.Çünkü tişortü yırtılmıştı.Üzerine baktı.Tişortumu çıkardım ve ona verdim.Üzerindeki yırtık tişortu çıkardı ve benim tisortumu giydi.Tabii o giyene kadar bende vücudunu kesmedim değil.

Selen elini hafif yumruk yapıp ağzına götürdü ve öksürdü.Ardından kapıyı hızlıca açtı.

Mavi gözleri her zaman dikkat çekici olan ve esmerliği-esmer kumral karıştırıyorum.Barbara işte sjsn- göz kamaştıran,giyimiyle erkekleri -çoğu hastanelik olan erkeklerin- dönüp kendine bir daha baktıran güzel kardeşim.

Pınar Yağmur.

"Abi?!" Gözleriyle Selen'i işaret ediyordu.

"Bu kız kim? Ahh sordum pardon.Sen abimin tek geceliğisin.Canım o zaman niye burda duruyorsun al şunlarıda siktir git defol" Pınar,çantasından çıkardığı yüklü miktarda parayı Selen'in yüzüne fırlattı.Çatık kaşlarımla Pınar'ın kolunu tuttum.

"Pınar!" Gözlerime baktı "Sözlerine dikkat et lan" dedim.

"Sen tek gecelik bi kadın için bana böyle sert çıkışmazdın abi? Sana nolmuş böyle?" dedi titrek sesiyle.Deniz mavisi gözleri dolmuştu ama benim kirpiklerine aşık olduğum kadınımı üzmeye hakkı yoktu.Kardeşim bile olsa buna cürret edemezdi.

Sol Yanım (Aşk Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin