4

21 5 0
                                    

Multimedyada Firdevs var

"RÜZGAR?!"

Rüzgar dudaklarını dudaklarımdan cekti ve bakışlarını arkaya çevirdi.Bende bakışlarımı o tarafa çevirdiğimde...

Hamile bi kadın vardı karşımda..!

"Firdevs?" Rüzgar'ın mırıldanışı geldi kulağıma.Firdevs denen karı burnunda kız bize doğru yaklaşırken bakışları bendeydi.Önüme geçti ve elini kaldırdı.Yanağımda keskin bi acı hissederken başım sağa savruldu.Duygu'nun sesini duydum birden.

"Kimsin lan sen de benim arkadaşıma vuruyosun fahişe?!" Firdevs eliyle karnını.Dolu gözlerimle olanları izlerken Firdevs denen kadının ağzından çıkan sözcükleri merak ediyordum doğrusu.

"Rüzgar'ın çocuğunun annesiyim canım"

Gözlerime tekrar hücum eden gözyaşlarıyla Rüzgar'a baktım.Şaşkınlıkla bana bakıyordu.O sırada sadece bir damla yaş düştü gözlerimden.Başımı olumsuz anlamda salladım ve kapıya koşmaya başladım.Arkamdan da Duygu ve Deniz.

"Selen dur!" Deniz'in sesiyle durmadım ve yürümeye devam ettim.Kolumdan tutuldum.Başımı kaldırıp baktıgımda Denizdi kolumu tutan.

"Benim arabaya atlayın" dedi.Duygu "Zahmet verm--" diyemeden Deniz "Sikerim zahmeti Duygu atlayın işte" dedi ve düğmeye basıp kapıları açtı.Arabaya bindiğimiz sırada Rüzgar çıktı koşarak salondan.

"SELEN?!" diye bağırdı.Gözlerim tekrar dolarken gözleri gözlerimi buldu.Deniz otoparktan çıkarken Rüzgar'da kendi arabasına bindi.Başımı telaşla Deniz'e çevirdiğimde "Gördüm!" dedi dikiz aynasına kaşları çatık bakarken.Birden gaza yüklendi.Yoldan geçerken herşey bulanık olmaya başlamıştı hızdan.Arkaya baktığımda Rüzgar bize yakın bi mesafedeydi.

"Sıkı tutunun!" dedi ve aniden frene bastı.Arabadan indi.Arkaya bakarken Rüzgarda arabayı durdurdu ve indi.Yağmur başlamıştı.O sırada Deniz,Rüzgar'a yumruk çaktı.Rüzgar sendelenirken Deniz bi şeyler söylemeye başladı.Duygu da kapıyı açtıgında duyduğum ses Rüzgar'ın "O BENİM KARIM LAN!" diye bağırdığı ses oldu.Kapıyı açtım ve bende o bardaktan boşalırcasına yağmurda ıslanmayı göze alarak dışarı fırladım.

"Karın mıyım senin?!" diye bağırdığımda "Selen?" dedi.

"KARIN MIYIM ULAN SENİN?!" diye bağırdığımda o da "KARIMSIN ULAN KARIM!" diye bağırdı.Önüne geçip elimle göğsüne vurdum ve "Adamsan boşa beni o zaman.Bebeği olan bi adamla evli kalmak istemiyorum!" dedim.

Gözlerim yine dolmuştu ve üşümüştüm.Gözlerine baktığımda şaşkınlık vardı o güzel gözlerinde.

"Hayır" dedi. "Hayır olmaz ben seni o eve babanın sana yapacaklarını bile bile geri gönderemem.Olmaz" Başımı gökyüzüne kaldırdım ve gözlerimi kapattım.Belimde bi el hissettim ardından.Başımı indirdiğimde Rüzgar yüzüme yakın bi mesafeden yüzüme bakıyordu.Alnını alnıma yasladı ve kısık sesiyle nefesini yüzüme üfleyerek "Yapamam" dedi.

İttirdim onu.

"DOKUNMA BANA!" diye bağırdığımda o da "DOKUNURUM!" diye bağırdı.Ayağımı sertce yere vurdum ve "DO-KU-NA-MAZ-SIIN!!" dedim.

"Eeeehhh!" dedi ve eliyle belimi tutup arabaya yasladı ve dudaklarını bugün 2.kez dudaklarıma bastırdı.Hiçbir karşılık vermezken dudaklarımı ısırınca inledim.İttirmeye çalıştım,daha çok çekti.Çimdik attım,olan dudaklarıma oldu.Ah canlarım.

Sol Yanım (Aşk Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin