Bölümü ithaf ettiğim kişi için yazı en sondadır.Bölümü okumasın yani.Bulamaz.O ancak kendini Ç.A'da bulur zmzmsmmsms neyse İyi Okumalar..
"OLMAYINCA OLMUYOR DEDİKLERİ BU OLSA GEREK.."
Ne yapacağımı bilmiyor,hızla yağan yağmurun altında öylece ilerliyordum.Kime gidebilirdim,kimde kalabilirdim? Allahım yol göster nolursun..
Sahile doğru ilerlerken aklıma Duygu'ya gitmek geldi.Ama hemen gelir ve oradan alırdı beni.Başka bir yer bulmam gerekiyordu.
Aklıma Mardin'deki sınıf arkadaşım İzel geldiğinde bi ihtimal diye düşündüm.Belki alırdı beni yanına.
Telefonumu çıkardım ve rehberden 'Mardinliimm'i buldum.Kaydırdım ve kulağıma götürdü telefonu.
"Eloooğğ"
"Tufan ben Selen"
"Hangi Selen?"
"İstanbullu olan"
"Heee 601 numara Selen.Nasılsın Selen hanım.Görüşmeyeli unutulduk bakıyorum"
"Deme öyle Tufan ben bana yaptığın hiçbir iyiliği unutmadım,unutmamda.Sadece sizden bir şey isteyecektim"
"Tabii iste Selen"
"Utanıyorum ama ben"
"Lan gırrım gız oğzını burnını söylüyorsın ve utanmıyorsın onlaşmışağ?"
"Ben birkaç gün sizde kalabilir miyim diyecektim de.Eşimle tartıştık biraz"
"LAN SEN EVLENDİN DE BİZE ŞİMDİ Mİ HABER VERİYOSUN KIZIM? NOLDU ANLAT HEMEN!"
"Tufan çok uzun mevzu.Ee gelebilir miyim?"
"Biz İstanbuldayız tatilde.Toplanıyoruz şimdi geri döneceğiz Mardin'e.Neredesin sen alalım seni?"
"Sahil kenarı"
"Tamam bekle.. İzeel hadi atla arabaya gidiyoruz"
Telefonu kapatıp cebime koydum.Tufan,İzel'in eşiydi ve benimde sınıf arkadaşımdı.Aralarını ben yapmıştım salakların.
Onların evliliği bile harika giderken benimki niye bok yoluydu?
Zoraki olduğu için mi?
Evet kesinlikle!
Başımı ellerimin arasına aldığımda göz yaşlarım akmaya başlamış ve yüzümü ıslatmaya başlamıştı.
"Sevmeyecektim işte.Böyle olacağımı bile bile imkansıza ilerlemeyecektim.Kalbimin sikileceğini bile bile kapılmamalıydım Rüzgar'a.Lanet olsun senden nefret ediyorum duygularımı siken adam.NEFRET EDİYORUM!" Bağırdığım için sokakta,evine yetişmek için koşusan insanların bazıları bana bakmıştı.Ve bu beni utandırmamıştı.
"Selen" Arkamı döndüğümde evrime kafa göz dalmış İzel ve Tufan'ı gördüm.İzel siyah saçlarını sarıya boyatmış,karnı burnunda iken Tufan ise kalıplaşmıştı.Yani kas yapmış anlamında.
"İzel" dediğimde sesim titrek çıkmıştı.Koşarak ona sarıldığımda karnı engel olsada umursamadım.Özlemiştim kardeşimi.
"Noldu sana bitanem.Ağlama lütfen" dedi.Ayrıldım.Tufan "Hadiyin oğlum hastalanıcaz.İzel sen bi de hamilesin güzelim hastalanacaksın.Kendini düşünmüyorsan Ege ve Gaye'yi düşünmelisin.Hadi arabaya" diyerek bizi uyardı.Arabaya bindiğimizde tam İzel ağzını açıp soru soracakken "İzel nolur şimdi soru sorma" dedim.O da tamam diyerek beni kolları arasına çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım (Aşk Serisi-1)
RomanceAşk onlarla mıydı sahiden? Birbirlerini sevmeyen ve acele ile kimse bilmeden zoraki evlenen Selen ve Rüzgar Yaşar'ı Aşk bekliyor mu gerçekten? Onlar inanacaklar mı herkes gibi Aşk'a.. Söyleyebilecekler mi birbirlerine olan Aşklarını? En cesur kim o...