Sabah mükemmel bir şekilde uyandım ve bu gerçekten şaşırtıcı. Dün Camila'yla bugün hakkında konuşmuştuk ve 1 de buluşmakta karar almıştık. Camz 2 yakın arkadaşını, bende tabiki Dinah'ı götürecektim. Dinah çok nadir bulunan yakın arkadaşlarımdan biriydi. Jay'i de götürmek isterdim fakat sanırım kız kıza buluşacaktık. Zaten Jay alışveriş konusundan pek hoşlanmaz.
Saate baktığımda 11 olduğunu gördüm ve Dinah'ı aradım. Buluşma konusunu anlattım. O da zaten evde sıkıldığını, çok iyi bir fikir olacağını ve 12.30 da buraya geleceğini söyledi. Vedalaşıp telefonu kapadım. Ardından hemen duşa girdim. Gerçekten iyi geldi. Kurulanıp dolabın başına geçtim.
Siyah dizleri yırtık dar pantolonumu ve koyu yeşil sıfır kollu tişörtümü aldım. Kıyafetleri giyindikten sonra kapı çaldı. Hemen gidip açtım ve karşımda duran Dinah'a sarıldım. Güldü ve "Sana bir şeyler olmuş." dedi. "Ne gibi bişeyler?" dedim. "Bilmem. Birine aşık falan mı oldun?" dedi ve sırıttı. "Hiçbir fikrim yok. Sadece... bugün çok mutlu ve huzurluyum." dedim.
Yukarı çıkıp biraz sohbet ettik. Saat 1'e yaklaşınca gözlüğümü ve telefonumu aldım ve siyah convers'lerimi giydim ardından çıktık. Alışveriş merkezinin önüne geldik ve kızları beklemeye başladık. Aradan sanırım 15-20 dakika geçmişti ve sap olmuştuk. Dinah da söylenmeye başlamıştı. Bende çareyi Camila'ya mesaj atmakta buldum.
Lauren: Camz nerdesiniz?
Camila: Gelmek üzereyiz.
Attığı mesajdan sonra telefonu cebime attım ve Dinah'a gelmek üzere olduklarını söyledim. 5 dakika içerisinde gelmişlerdi fakat... 4 kişilerdi. Bana 2 arkadaşını getireceğini söylemişti. Neyse problem olmaz herhalde. Hemen yanımızdaki kafeye geçtik ve bir masaya oturduk. Kızlara Dinah'ı tanıttım. Camila da Ally ve Normani'yi tanıttı. Gerçekten çok tatlı kızlardı ve hemen kanım kaynamıştı.
Diğer kıza gelince Camila "Bu da benim yeni kız arkadaşım Ellen." dedi. Masadaki herkes onun eşcinsel olduğunu biliyordu. Dinah'a da bahsetmiştim bu yüzden sorun çıkmadı. Kız herkesle tokalaştı. Sıra bana geldiğinde bir süre eline baktım, ardından elini hafifçe sıktım ve hemen geri çektim.
Bir huzursuzluk olmuştu içimde. Ve en kötüsü, buna engel olamıyordum ve neden olduğunu da bilmiyordum. Telefonumu çıkarıp kurcalamaya başladım ve Camila'nın 'Lauren' demesiyle kendime geldim "Hı?" dedim şaşkınca bakarak. "İlk önce mağazaları biraz gezelim diyoruz. Ne dersin?" dedi. "Benim için problem yok." dedim ve telefona geri döndüm.
Kızlar bayağı kaynaşmışlardı. Sonra kalkıp büyük alışveriş merkezinin içine girdik ve mağazaları tek tek gezmeye başladık. Camila ve Ellen önümde yürürken bir anda Ellen Camila'nın elini tuttu. Camila da bir süre sonra ona karşılık verdi ve ellerini birbirine kenetlediler. Sinirlenmiştim.
3 saatlik gezi sonucu herkes bir şeyler almıştı. Ben sadece çok hoşuma giden bir 'Ay ve Güneş' kolyesi almıştım. Diğerlerinin ne aldığını pek bilmiyordum. Sonra dışarı çıktık ve pizzacıya girdik. Biraz oturup dinlendikten sonra kızlar sipariş vermemiz gerektiğini söylediler.
Hepimiz siparişlerimizi verdikten sonra beklemeye başladık. Siparişler gelene kadar sigara içmek istedim. "Sigara içmeye gideceğim. Gelen var mı?" dedim. Ally "Ben gelirim." dedi ve onunla pizzacının arka bölümüne gittik. Ve Ally'nin aslında sigara içmediğini, sadece biraz hava almak için geldiğini öğrendim. "Onu seviyorsun." dedi Ally. "Neden bahsettiğini anlayamıyorum Ally?" dedim.
"Camila. Dinah Normani'yle takılınca bende seninle yürüdüm genelde. Ona bakışlarını görmedim mi sanıyorsun?" yere bakarak gülümsedi ve "Onu seviyorsun." dedi. "Emin değilim." dedim ve gözlerimi kapatarak rüzgara doğru kafamı kaldırdım.
Sonra sigaramı yere atıp ezdim ve Ally'ye 'gidelim' dedim. Masaya döndüğümüzde Camila ve Ellen'ı öpüşürken buldum. Sinirle masadan telefonumu aldım ve "Ben gidiyorum." dedim. Hepsi 'Nereye?, Niye?, Ne oluyor?' tarzında şeyler söyledi. Son olarak Camila "Bir sorun mu var Lauren?" dedi üzgün bakışlarıyla. "Hayır bir sorun yok. Görüşürüz kızlar." dedim ve arabaya doğru yürüdüm.
Kapıyı sertçe açıp aynı şekilde sertçe kapattım. Ve cebimden sigara çıkarıp yaktım. Camila'nın bana baktığını görebiliyordum. Gaza yapıştım ve hızlı bir şekilde uzaklaştım. Eve girdim ve banyoya gidip buz gibi suyu açtım. Suya girdiğimde biraz irkilsemde sonradan alıştım. Ellerimi duvara yasladım ve kafamı yere eğdim. Yüzümden sular dökülüyordu. Ne olduğunu anlamakta güçlük çekiyordum. Ne yani, Camila'yı mı seviyordum şimdi?
"Neler oluyor sana Lauren?!" diyerek duvarı yumrukladım.
Vurmayın vurmayın. Kısa bir bölüm biliyorum. :( ama şuan da tatildeyim ve vakit buldukça yazmaya çalışıyorum. Bölüm hoşunuza gittiyse sol alttaki küçük yıldıza basabilirsiniz. Sizi seviyorumm :3