T V E L V E

323 11 2
                                    

"Vad är det med dig och Ogge då?" frågade Omar när vi och alla andra killarna kommit till mitt rum. "Inget,bara aldrig gillat killen" sa jag och Ogge kom in i rummet. "Vi kör sanning eller konka" sa han känslolöst och satte sig brevid Omar. "Visst,du börjar" sa Felix. "Felix,s eller k?" frågade Ogge. "S" sa han snabbt. "Vad tycker du om Lovisa?" frågade han och Felix tänkte lite. "Fett snygg,helt wow asså" sa han och alla nickade. "Vanessa,s eller k?" frågade Felix mig. "S" sa jag och kollad på mina naglar. "Varför har du så mycket emot Ogge?" frågade han och jag svalde hårt. Jag pustade ut. "För vi var på en fest,jag var stupfull,hånglade med Ogge,bad han att glömma allt och han blev sur på mig" sa jag med irriterad ton. "Bitch" hörde jag Ogge mumla och jag reste mig irriterat från sängen. Jag hörde hur någon sprang efter mig. Personen tog tag om min hand och jag vände mig hastigt om. Jag möttes av Oscars ansikte och de var bara några centimeter som skiljdes mellan våra läppar. Tillsist var där 0 centimeter som skilde mellan de och vi kysstes intensivt. Jag såg i ögonvrån hur alla killar var glada för Oscars skull,förutom Ogge som stod av någon annledning och var arg as fuck.

Military-o.mWhere stories live. Discover now