F I F T H T E E N

266 10 0
                                    

Vanessa
"Oscar" sa jag tyst. Han tittade upp från mobilen och gav mig ett svag leende. "Jag måste berätta en sak" sa jag och svalde. Han tittade på mig med orolig blick innan han la undan mobilen. "Jag måste göra slut" sa jag och kände tårarna bränna. "Det är okej" sa han och gav mig ett svagt leende. "Säker?" frågade jag och tog bort några tårar innan jag tittade upp på han. Jag gav han ett svagt leende och la mitt huvud på hans axel. "Jag vet att du har känslor för Ogge" sa han och jag tittade upp på han. "Man kan lista ut det på hur du tittar på han" sa Oscar och mina kinder bildade en svag rodnad.

Helt genomsvettig sprang jag efter träningen in och duschade. När jag duschat klart bytte jag om till en svart bikini,ett vitt linne,ett par svarta tighta tygshorts och en vit kofta.. Jag flätade mitt hår och greppade tag om min mobil innan jag trädde på mig ett par Nike skor och sprang ut.
När jag kom till bryggan ser jag Oscar,Omar,Ogge,Felix och Omar sitta på gräset. Jag smög bakom Ogge. Jag skrämde han så han flög fram. "Hej" sa han när han ställde sig upp. Jag kysste hans läppar snabbt innan jag drog av mig mina kläder. "Kom och bada" sa jag och Ogge gav mig ett svagt flin innan han drog av sig tröjan och tog min hand. Vi hoppade tillsammans in i den kalla sjön. Under vattnet la han sina händer på mina höfter,jag flätade ihop mina händer bakom hans nacke och våra läppar möttes i en kyss.

Military-o.mWhere stories live. Discover now