Vanessa
"Ha så kul" sa mamma och lämnade huset. Jag och Omar hämtade skålar och glas och började hälla upp allt. "Kan du fortsätta? Jag ska byta om" sa jag och han nickade. Jag log tacksamt och gick mot min garderob och valde en outfit som jag sedan bytte om till (bild där uppe). Efter cirka en halvtimme plingade det på ytterdörren och jag flög upp ur soffan med Omar raskt bakom. När jag öppnade dörren möttes jag av 3 glada killar. Jag fick en kram av alla tills jag skulle hälsa på Ogge. Jag skulle precis krama han då våra läppar trycktes mot varandra. "Snygg du är" mumlade han när vi släppt. "Säger du" sa jag och vi båda skrattade.Efter några timmar sprang Omar runt med en godispåse i handen och en energidricka samt som han spelade Thirsty högt. Jag,som tyckte det var hysteriskt roligt vek tillslut ihop mig och skrattade så tårarna rann. Oscar och Ogge satt och pratade tills Ogge drog upp mig i hans famn och kysste mig. Kyssen blev mer och mer intensiv men avbröts av att toadörren öppnades och Felix kom ut. "Ni kunde bara bett om toan" sa han och jag skrattade. Ogge flinade mot mig och vi gick mot mitt sovrum. "Är du säker? Vi kan göra det någon annan gång" sa han. "Jag vill här och nu" sa jag innan jag stängde sovrumsdörren med hans läppar redan mot mina.
Jag öppnade långsamt mina ögon och skulle sätta mig upp och såg att en arm la runt mig. Jag vände sedan mig om och såg Ogge ligga bredvid mig utan tröja. Jag kom då ihåg vad som hände igår och klädde snabbt på mig hans tröja som räckte till knäna och ett par underkläder innan jag tassade ut till vardagsrummet där alla deckat. Det gulliga var att Oscar och Felix la och höll om varandra. Jag log och gick till köket där jag började fixa frukost och mumlade liten av sångtexten till Cheap thrills av Sia. "I love cheap thrills" skrek då flera röster bakom mig och jag blev så skrämd så jag hoppade till. Jag vände mig om och såg 3 nyvakna killar. "Godmorgon på er med" sa jag och skrattade till. Jag fortsatte med frukosten då två armar slingrades runt mig. Jag log och tittade på Ogge. "Är min tröja bekväm?" frågade han och flinade. "Väldigt" sa jag och kysste hans mjuka fina läppar.
YOU ARE READING
Military-o.m
FanfictionVanessa är som de flesta tonåringar nu för tiden. Dricker,festar och gör misstag. Ett misstag var det nog för hennes mamma och hon blir ivägskickad till militärskola. Hon hatar de första dagarna då ledaren, Oscar Molander är den strängaste hon mött...