Kapitel 8.

142 13 3
                                    

Jeg følte at alle i rummet blev stille. Stilheden forsatte i nogle minutter, før den blev afbrudt af Chads stemme "Okay... så er det sådan vi gør. Det lyder også bedst for mig".

Den gamle mand der havde ført mødet, hævede hans stemme "er der enighed for denne 'dele ordning'? " spurgte han ud i rummet. Jeg kunne mærke at han håbede på at der var nogle der ville være uenige. Men det var på tide at jeg viste at jeg kunne blive en god alfa.

Jeg satte mig mere ret og udnævnte med en stemme der udstrålede autoritet "næste generation er blevet enig. Mere skal der ikke til. Mig og min bror vil i fællesskab lede flokken, ligesom vi er blevet enig om. Der er ingen grund til anden diskussion" og med de ord rejste jeg mig. Grøn, som den dag havde ansvaret for at vise mig vej, forstod signalet og førte mig ud af døren.

Da jeg kom ud af døren, opdagede jeg hvad jeg lige havde gjort. Jeg havde lige vist hele ældsterådet at jeg kunne klare mig uden dem. Det kunne føre til at de enten ville hade mig, og muligvis prøve på at få mig vippet af magten, eller vise flokken at jeg ville blive en god leder. Jeg håbede på det sidste.

Jeg gik et stykke væk fra bygningen, hvor mødet var blevet holdt, og satte mig op af stammen af et stort træ. Jeg hørte hurtige skridt, og genkendte dem som min tvillingebrors. De blev langsommere da de kom tæt på mig, og så mærkede jeg Chad glide ned ved siden af mig.

"Jeg har virkelig en badass søster" jokede han, og jeg kunne mærke smilet i hans stemme.

"syntes du? " spurgte jeg og lænede mit hoved op af hans skulder.

Han nikkede "jeg er glad for at du forslog at vi delte magten. Ellers havde de bare valgt mig, og som vi begge ved ville jeg have fucket det hele op" sagde han og lagde hans hoved tilbage "men nu hvor jeg har dig, kan det ikke gå helt galt" grinede han, men jeg kunne mærke at han rent faktisk var tilfreds med at jeg tilbød at dele magten.

"jeg tror du ville klare dig godt" forsvarede jeg ham, og jeg mente det. Det kunne godt være at han ikke havde leder i blodet ligesom mig, men han var god til at snakke og kommunikere, noget som jeg ikke var så god til.

"nej... " svarede han, og forsatte "jeg har ikke rigtigt det der leder i mig"

"men du er god til at snakke med folk, til at få venner. Det er vigtig egenskab for en leder" svarede jeg.

Han sukkede "ja men det er jo ikke så meget værd, når man ikke ved hvordan man skal lede en flok"

"jeg tror heller ikke det er nemt at lede en flok, når man ikke kan snakke med den" forsvarede jeg ham "det er din afdeling"

"tror du vi kan gøre det? " spurgte han "dele magten? "

Jeg blev en smule chokeret over spørgsmålet "hvad mener du? Selvfølgelig kan vi gøre det! " svarede jeg. Ingen af ånderne var omkring os, så vi var alene.

"men hvad nu når vi får mager? " spurgte han.

"det kommer ikke til at ændre noget" svarede jeg, selvom jeg ikke selv troede 100 procent på det.

"okay" nikkede han "lad os gøre det 'Luna Eli'" grinede han.

"vi bliver de bedste flok ledere nogensinde 'Alfa Chad'" jokede jeg tilbage, og grinede. Det var rart. Bare at sidde med min bedste ven og bror, og grine af fremtiden.

"han så rigtig sjov ud"

"hvem? " spurgte jeg undrende, uden at have nogen ide om hvem han snakkede om.

"ham den gamle råds leder" svarede Chad og grinede igen "han er vist aldrig blevet sat på plads af en pige" det fik også mig til at grine, noget jeg sjældent gjorde.

---------

Hej!

Forsætter med at opdatere hver dag!

Husk at stemme, kommentere og følge mig. Det vil hjælpe mig en del;)

Hilsen AA.

Blind Eyes-blue Eyes 2.Where stories live. Discover now