W pierwszych rozdziałach zadania były stosunkowo proste. Nie wymagały większego skupienia. Był to bowiem początek nowej drogi, która z początku mogła wydawć się prosta i przyjemna. Jednak teraz czeka Cię trudniejsze zadanie.
Możliwe, że po jego usłyszeniu wzruszysz ramionami i rozdział ten nie wywoła na Ciebie żadnego wrażenia. Jednak jest też opcja, że zadanie to będzie za trudne dla Ciebie. W takim przypadku możesz się zastanowić nad tym, czy na pewno chcesz kontynuować tę wędrówkę. Ale przejdźmy do sedna. Jak zwykle, powiem Ci zadanie, Ty jego wysłuchasz, a następnie przerwiesz czytanie i je wykonasz.
Z początku jego treść może Cię zdziwić. Chociaż tak naprawdę nie wiadomo, czy zadanie wywoła w Tobie uczucie zmieszania i obojętności, czy poruszy Cię mocno. Wszystko też zależy od tego, jak je wykonasz. Jesteś gotowy? Jeśli tak, czytaj dalej.
Wyobraź sobie swoje życie. Zdziwiony? Zdezorientowany? A może zawiedziony, bo spodziewałeś się czegoś innego. A może zadanie wydało Ci się trudne, bo nie wiedziałeś, jak się do tego zabrać i powiedziałeś do siebie: „Łatwo powiedzieć!”. Co kolwiek pomyślałeś, czytaj dalej, żeby zobaczyć, jak się do tego zabrać. Zacznij od najwcześniejszego wspomnienia, jakie pamiętasz. Potem staraj się opowiadać taką jakby swoją biografię. Ale nie taką nudną z datami, tylko przepełnioną emocjami, przeżyciami i wszystkim, co uznasz za istotne. Jeżeli będziesz trafiać na trudniejsze, smutniejsze wydarzenie, postaraj się spojrzeć na nie z boku. Jednak nie tak, jakbyś był osobą, która w milczeniu obserwuje swoje cierpienie, tylko tak, jak dobry „Ty” z przyszłości, który zdecydował się Cię zrozumieć. Jest to po to, aby opanować często silny wylew emocji. Tylko pamiętaj, żeby nie rozkopywać ran, które się goją.
Zadanie to z początku może wydawać się dziwne i bardzo ogólne. Jednak postaraj się wejść w taki trans, medytację, w którym zobaczysz z jakimi problemami zmierzał się Twój umysł i przede wszystkim, jak sobie z nimi poradził. Głównym celem tego zadania jest zwrócenie uwagi na to, na jakich fundamentach został on „wychowany”. W ten sposób łatwiej będzie można zauważyć pewne jego przyzwyczajena, mechanizmy rządzące nim oraz to, na ile jest rozwinięty. Każdy człowiek ma inną historię, inne życie, dlatego przyjrzenie się im pomaga w pewien sposób wyodrębnić się od szarego tłumu, z którym bardzo często się identyfikujemy. Bliższe zauważenie swoich trudniejszych przeżyć jest bardzo często trudne, jednak jeżeli się na nie odpowiednio spojrzy, można się z nich dużo nauczyć. Poznanie swojej psychiki jest kluczowe, żeby ją zrozumieć, co często bywa zbyt trudne, bo łatwo rozkopać gojące się rany. Tak więc, jeżeli uwżasz, że nie jesteś gotowy na to zadanie, omiń je, a być może do niego kiedyś wrócisz.
Dobra, dość mojego gadania. Zastanów się, czy jesteś w stanie wykonać to zadanie. Jeśli tak, masz teraz na to czas.
CZYTASZ
Drzwi Do Podświadomości
RandomJuż możesz! Ale czy jesteś gotów? Podróż ta będzie trudniejsza od wszystkich innych, o których kiedykolwiek i gdziekolwiek słyszałeś. To Ty jesteś tutaj głównym bohaterem i to od Ciebie zależy, jak potoczy się Twoja historia. Czy zabierzesz w sobie...