NÁSTUP DO ŠKOLY

130 9 2
                                    

„Připravena?" Ptá se mně Aine, když vystupuji z auta před školou.

„Snad." Odpovím nejistě.

„To zvládneš." Povzbuzuje mně s úsměvem na rtech.

„Děkuji."

Vcházíme do haly a Aine mně hlásí.

„Mami? Už jsi tady?" S těmito slovy přichází moje třídní profesorka s křídli babočky pavího oka.

„Ahoj, zavedeš prosím Kristýnu do její komnaty. Vilma, Hébe a Phoebe odvádějí ostatní studentky." Páni. Sice řekla prosím, ale odpověď ne je vlastně nemožná.

„Jistě pojď za mnou." Pronese s úsměvem na rtech směrem ke mně profesorka.

Zadním vchodem vcházíme do parku a pokračujeme ke dvěma zrcadlově stejným budovám pár metrů od sebe, které jsou zdobené květinovými vzory.

„Levý pavilon je pro chlapce, pravý je pro dívky." Vysvětluje Marina a vede mně ke schodišti více napravo.

Profesorka jí dovedla do druhého pokoje napravo zdobeného nádherným bílým vyřezávaným nábytkem. Uprostřed vyčnívala velká postel.

„Všechny informace už vám na cestě sdělila profesorka Aine. Teď vypijete spouštěcí lektvar, svléknete se, lehnete si na bok a budete pozorovat kámen."

Vše jsem splnila podle pokynů a teď ležím a třesu se strachem z neznámého. Po chvíli jsem se začala potit a z potu se stala skořápka.


Další část je na světě.

Snad se líbí.

Hvězdičky a komentáře potěší.

V KŘÍDLECH MODRÁSKA (ff na Rafaelovu školu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat