ilk dolunay

40 3 3
                                    

Noluyodu bana anlayamadığım bir şekilde fazla acı çekiyorum.

Bu benim doğum günüm ve sanırım bu yüzden böyle oluyor. Canım fazlasıyla acıyordu.

Gözlerimi açtığımda ortamın tanıdık olmadığını fark ettim.

Hemen kalkıp etrafa bakındım ama kimse yoktu. Sadece bir iki ayak sesi duydum hemen yatağa koşup uyuyomuş numarası yaptım.

Git gide bir koku yaklaşıyodu kendimi tutamıyıcak gibi oldum. Yanıma birinin geldiğini duydum. Ve bana
" uyumadığını biliyorum" dedi. Ne yani aynı yaştaa ki biri benimi kaçırmıştı. Nefesim git gide daralıyordu. Derin bir nefes aldım ve yavaş yavaş gözlerimi açtım. Yüzümde garip bir tavır vardı.
" kimsin ve benden ne istiyorsun o olanlarla bir ilgin varmı?"
"Sana kısaca özet geçicem" dedi kısık bir ses tonuyla

" tamam ama çabuk"
" ben ateş ve beni sana bir melez gönderdi"
" melez?"
Yani yarı vampir yarı kurt
"Ama" derken sesinin titrediğini fark ettim.

sen aslında bir melezsin o son 4 melezden sadece iki tane kaldı biri dark biri sen ama zamanla alışırsın.
" Peki ya burda insan varmı"
"Yok niyeki"
"Bu koku kan"
Ama çabuk koşş takip ediliyoruz.
Austin ellerimi sıkı sıkı tutmuş koşuyordu ondan etkilenmiş olamam değilmi. Ben hayallere dalmışken ateşin sesiyle irkilerek kendime geldim.
"Ateş noldu bu bu ateş"
Kafama bir kazık yemiştim.

Uyandığımda iki elimde zincire bağlıydı ateş inde.

" burdan nasıl kurtulucaz"

" o iş bende "

" kas yığını bir yerini incitmede"

" ne ara bu kadar samimi olduk"

" pardon"

" ama hoşuma gitti"" bu arada sen ne zamandan beri beni düşünür oldun böyle"
Yanaklarım iyice kızarmıştı kafamı kaldırdığımda ateş bana doğru geliyordu o şapşal nasıl yaptı ki bunu
" nasıl yaptın"

" a bekle bide "

Bana çok yaklaşmıştı bana sarılırcasına boynunu boynuma doladı ve yere doğru beni çekmeye başladı nedense hiç canım acımadı.

Ve ikimizde kendimizi yerde bulmuştuk. Gülmemek için ke dimi zor tutarken ateş sesi dinliyordu bir ses...
" Dark bu dark"

Farkındayım kısa oldu ama öbür bölümlerimde çok yazmaya çalışıcam sizleri seviyorum...:*

Gecenin En Parlak YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin