Mert(alfa)!!!

36 2 0
                                    

Multimedya:Su

Kendimi iki adım geriye çekerek burağa baktım bana gülümsüyordu. Gülümsediğinde
gerçekten çok tatlı olduğunu fark ettim.

Ona bakmayı kesip arabaya döndüğümde o bana hala bakıyodu. Bakışlarını üstümde hissedebiliyodum.

" bana bakmayı kesip arabaya binicekmisin yoksa ben anahtarları alıyım "

" aaa tabi pardon"

Onun kalp atışlarını duyabiliyordum. Bu inanılmazdı.

" peki biz şimdi nereye gidiyoruz"

" darkın yanına"

" ne durdur hemen şu arabayı!!!"

" şaka şaka seni bizim alfaya götürüyorum o seni eğitecek."

" vay pislik vay şaka he gösteririm ben sana şakayı pislik"

" ııı ben burak"

" bırak konuşmayıda şu arabayı düzgün sür"

Gerçekten tam kafa dengi bir çocuk bu.

Kulübe tarzı bir yere geldiğimizde burak bana inmem için gözüyle haraket yaptı.

Arabadan indiğimde klübenin kapısını çaldık. Burak bana sevgi dolu gözleriyle bakarken kapı açıldı.

Onun bile farkına varmamıştık sanırım o alfaydı ve bizi kendimize getirmek için ufak bir öksürdü.

" eeee burak ve su hemen içeri girin."

İçeri girdiğimizde alfa bana dik dik bakıyordu. Ve konuşmaya başladı

" su bundan sonra senin koruman burak herzaman evinde ve yakınında olucak. Eğer başına birşey gelirse burak ilk koşan olucak. Bu gün serbestsiniz yarın dark ve bizim grup her senede bir olduğu gibi bir parti yapmak zorunda onlar bu durumu fırsat bilip saldırabilirler. Çok dikkatli olmalısınız tamammı"

"Aaahh hadi ama ben seni daha az konuşur diye planlamıştım"

"Su"

"Tamam tamam sustum"

" şimdi gidebilirsiniz"

Bu alfayı hiç sevmedim sürekli emir veriyor.

" seni eve bırakıyorum" dedi kısık ses tonuyla burak.

Bende ona kısık ses tonumla"tamam" dedim.

" yarın seni saat kaçta alıyım? "

" bilmen sekiz olur mu senin için uygunmu"

" olur ama fazla güzel olma"

" neden"

"Bilmem kıskanırım belki" diğip yanağımı öperek arabaya bindi ve eve gireseye kadar bana bakmaya devam etti.

Odama gidip yatağıma yattığımda göz kapaklarımın iyice ağarlaştığını hissettim ama uyumak istemiyordum. Ama dayanamayım uykuya daldım.

.........................................................

Sabah uyandığımda saat iki olmuştu. Asla bu kadar uyumazdım ama bu yaşadıklarımdan sonra sonsuz uykuya bile yatabilirdim.

Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp ılık bir duş aldım.
Saat nede çabuk dört olmuştu hemen giyincem elbiseyi hazırlayıp (medyada var) maşayı fişe taktım.

Maşa ısınmaya başladığında yavaşça elbisemi giyip saçıma şekil verdim.

Boy aynasında kendime bakarken korna sesini duyarak irkildim. Bu burağın korna sesiydi.

Ayakkabılarımı giydikten sonra telefonumu alıp evden çıktım.

Burak bana öyle garip bakıyordu ki.

" sana dememişmiydim bu kadar güzel olma diye..."

Burağa sinsi bakışımı atarak arabaya bindim.

Parti yerine vardığımızda çoktan parti başlamıştı bile. Gruplar halinde dans eden oturan çok kişi vardı. Boş bir masa bulup otturduğumuzda ateşi arıyordu gözlerim alfanın geldiğini bile görmemişim.

Ateş bir kızla dans ediyordu. İlk başta bana normal geldi ama sonra kızı dudağından öptü.

Ağlamamak için kendimi ne kadar tutsamda göz yaşlarım kendiliğinden akıp gitti. Koşar adımlarla oradan uzaklaşırken burağın geldiğini hissettim. Ona gelmemesi için elimi salladım.

Yaşadıklarım burak ateş alfa kafam çok karışıktı.

Farkına varmadım ama oradan çok uzaklaşmıştım.

Ama omzumda bir el hissetmiştim ve bu el ne burağa ne ateşe nede alfaya aitti...

Umarım beğenmişsinizdir. Yine uzun olmadı ama güzel yazmaya çalıştım sizleri seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere :*

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Gecenin En Parlak YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin