Multimedya:Ateş
Ateş ne diyordu böyle
n'yapmaya çalışıyordu. Kolumdan sımsıkı tuttu. Ilk başta beni koruyucak sandım ama beni dark a doğru götürmeye başladı." noluyo ateş niye oraya gidiyoruz?"
"Efendimiz seni istiyor melez"
"Hayır ateş nolur yapma bunu beni bırakma"
Dark onu etkisine almış olmalı ki bana hiç bakmadığı kadar garip baktı.
Onun bakışlarından korkmaya başlamıştım. Derin bir nefes aldım. Bunu yapmak istemiyordum ama ateşden kurtulmakta istiyordum. Biliyordum bunu bilerek yapmıyordu ama ellerimi yumruk yaptım ve kendimi geriye doğru çekerek ateşin yüzüne bir tekme attım.
Anında yere yapıştı. Burnu kanıyordu ama geri dönemezdim ve tüm gücümle koştum.
Ben bir vampirdimde yani hızlı koşabilirdim.
Aslında melezim ama hızla koşarak oradan uzaklaştım.
Eve yürüyerek gidiyordum bir yandan da bir gün boyunca yaşadıklarımı düşündüm.
Hızlı koşmalar dark ateş melez off kafam darma duman olmuştu. Napıcaktım ben diye düşünürken omzumda bir el hissettim.
İrkilerek arkama döndüğümde bir kas yığını vardı. Ama bu ateş değildi.
"SU"
"Kimsin ve ismimi nerden biliyorsun"
"Aslında senin hakkında herşeyi biliyorum."
Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. Derin bir nefes alarak konuşmaya başlıyıcaktım ki
"Bu arada ismim Burak"
" ve su senin peşinde adamlar var ve onlar sana zarar vermeye çalışıyorlar eğer benimle gelmezsen sana zarar vericekler"
" nerden emin olayım sende onlardan biri olabilirsin"
" benimle gelirsen sana herşeyi anlatabilirim."
" Gelmiyorum!"
" tamam o zaman bende senle yürüyecem"
Ona baktım ve göz devirerek derin bir nefes aldım.
Gerçekten doģrumu söylüyordu yani.
"Tamam seninle gelicem ama unutma ben melezim bana kötülük yaparsan seni fena benzetirim anlamışsındır herhalde."
Yürümeye başlamıştık ki durdum.
" bu arada ismini sormadım"
" Burak"
" tanıştığıma memnun oldum bende.."
"Su"
" eveet biliyordun dimi ismimi"
"Evet biliyordum"
Bir arabanın önünde durduk bu mini cupır dı.
" araban güzelmiş"
" aa hayır bu benim değil yanındaki mazeranti benim."
"Güzelmiş"
" saol ama sen kadar olamazz"
Yanaklarım kızarmaya başlamıştı ve yavaş yavaş yanıma yaklaştı ve kulağıma eğilerek
"Asla sana birşey olmasına izin vermem tamammı?" Dedi.
Ve yanıma iyice yaklaşarak beni öptü.
İnşallah bu bölümümü beğenmişsinizdir. Biliyorum az yazıyorum ama az ve sık yazmaya çalışıyorum. İyiki varsınız sizleri çok seviyorum :* Birdahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin En Parlak Yıldızı
Novela JuvenilGecenin içindeki parlaklığı kimsenin görmediği bir gün başladı benim hikayem. Hayatım değişti resmen. Hızlı koşmak ölümsüz olmak herkesin hayalidir. Peki ya sonradan gelenler. Mesela abim. O toplu genel haliyle içindeki o özeli saklamayı iyi biliyor...