ilk günden müdür

3 0 0
                                    

Sabahın yedisinde alarmımın şu iğranç sesiyle gözlerimi yavaş yavaş açtım. Bu gün okulun ilk günüydü. Şimdiden merak içindeydim acaba nasıl olacak diye.

Kalkar kalkmaz banyoya gidip soğuk suyla elimi yüzümü yıkadım. Birden titreme geldi. Ya heycandandı yada suyun soğukluğundan. Çıktığımda ilk gün ne giysem diye düşünürken emre, öküz gibi içeri daldı ve bana şaşkın gözlerle bakmaya başlamıştı. Şaşkınlığının nedenini anlayabiliyordum ben asla bu saatte kalkmazdı. Ama okulun ilk günü işte ;)

"Bu öküzlüğünü neye borçluyuz" diye söylerken emre bana hala mal gibi bakmaya devam ediyordu. Elimle çıkması için işaret yaptıktan hemen sonra kapı kapandı. Üstüme siyah tişört ve altıma beyaz pantolon giydim. (medyada var)

Hazırlandığımda kahvaltı için aşağı indim normal yiyecekler ve kan. Sofrayı topladıktan sonra gitmek için hazırdık. Ayakkabılarımı giydikten sonra emre ve ben garaja gidip arabaya bindik. Gitmeye başladığımızda emreye dönerek " abi sen benden büyüksün ya aynı sınıfa gidemiyeceğiz dimi" dedim. Galiba ilk defa emreye abi dedim. Ve bunlardan anladığı tek şey "aaa evet ben senden büyüğüm" demesi oldu. Bir önceki bölümdeki lafımı geri alıyorum ne tatlısı emre tam bir odun. Araba durduğunda emre torpidodan bir şişe parfüm çıkardı ve bana dönerek "bunun içinde bir madde var ve bu madde bir damlası bile bir haftalığına anlaşılmaz. Yani seni insan sanarlar " dedi. Gülerek arabadan çıkarken sude ve burakla göz göze geldik. Sude siyah kot ve tomla aynı tişörtlerdan giymiş. Burakda altına siyah bir kot giymiş. Muhtemelen sevgili olmuşlardır. İkiside bize yaklaşarak "sana artık kötü davranmayacağım melez" dedi, sude sırıtarak. Göz kırptı ve ikisi el ele tutuşup okula girdiler. Ama benim gözüm ne sudene de burak ben ateşi arıyordum. Emreye baktığımda oda suseye sinirlenmiş olmalı ki; elleri titriyordu. Ahhh aptal aşık. Sınıflarımızın yazılı olduğu kağıtlara doğru ilerlerken ateş takıldı gözüme. Tabiiki de onun yanına gittim. Bankta oturuyormuş gittim ve yanına oturdum. "Aynı sınıftayız" dedi. Tamam o zaman kalk gidiyoruz dedim. Koluna girerek tarif ettiği sınıfa doğru gittim. 10-G sınıfa girdiğimizde gözler bizdeydi. Boş sıra bulup oturduğumuzda arkamızdaki kızlar konuşmaya başladılar kendi aralarında ama ben duyabiliyordum. "Bir şu kızın tipine bak bide yanındaki oğlanın" "aynen adam meteor kız kapmış yakışışıklı erkeği " Ateşin tek kelimesi "aaaoooovvvv" oldu arkama dönmemle gözlerimin kırmızı olması bir oldu. Bu kız kurt ve bende kurdum. Aslında melezim ama bu onu ilgilendiren bir konu değil. O bana saf saf bakarken ben ona yaklaştım ve kulağına eğilerek " bu seferlik seni affediyorum ama bir kere daha olursa affetmem " dedim. "Sen kimsin ki sadece küçük bir güçsüz insansın" dedi. Bu söz olmadı işte onun üstüne çıkarak hem kurt hemde vampir izleri bıraktım. Ve giderkende " bu da benden sana bir hatıra " dedikten sonra göz kırpıp ilerledim. Ateşde peşimden geliyordu. Biraz okulu gezdikten sonra emre yanımıza koşarak geldi ve bana "su müdür seni çağırıyor" dedi. Ahhhh ilk günden müdür aman ne iyi.

Bir bölümün daha sonuna geldik. Sizleri seviyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere :*

Gecenin En Parlak YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin