KAÇAK

21 2 5
                                    

Multimedya:Burak

Korkudan ellerim titreyerek zar zorda olsa yutkundum.

Arkamı döndüğümde koca bir ordu kadar vampir ve kurt vardı. Çığlık atmaya başladığımda tüm partidekinler yavaş yavaş gelmeye başlıyorlardı. Bizim grupta gelmişti.

Herkes çekildiğinde bir kurt öne çıkarak "hodrimeydan" dedi.

Ne yani kurt olarakmı savaşmamız lazım şimdiden yandım çünkü kurt yüzümü çıkarmayı bilmiyordum.

" alfa kurt yüzüm nasıl çıkacak?"

"Sadece bekle ve sinirlen ve sakın korkma."

" tamam" dedikten sonra derin bir nefes aldım. Hissedebiliyordum gözlerim kırmızıya dönüyordu.

Yavaş yavaş pençelerim çıktıktan sonra tamamen bir kurt olmuştum.

" ooooo melezimiz kurta dönüşebiliyormuş. Aferin sana su yada melezmi demeliyim"

Gerçekten çok sinirlenmiştim hırlamaya başlarken yüzüme bir pençe yiyerek ağaca yapışmıştım.

Yavaş yavaş kendimi topladıktan sonra hızla rakibime doğru koşmaya başlamıştı.

Oda bana doğru koşuyordu. Sinirden ona sertçe pençe attım. Oda yere yapışarak kendi bedenine geri döndü.

Bu darktı ne yani onu yendimmi bu kadar kolaymıydı. Hayır bu işte bir terslik var.

Yanıma ateş geldi ve elimi tutmaya çalıştı ama ben elimi ondan geri çektim.

Ateşin ağzından

Su benim sudeyle öpüştüğümü görmüş olmalı ki bana böyle davranıyordu. Ben şimdi darka ne diyicem. Ve eğer sudeyle tanışırlarsa fena olur ya napıcam ben şimdi...

Suyun ağzından

Ateşle sanırım birdaha konuşmam o sadece beni kandıran bir yalancı ondan nefret ediyorum.

Biraz yürüdükten sonra alfa yanıma gelip" su sen iyimisin" diye sordu.

Derin bir nefes aldım ve "iyiyim yani sanırım" dedim. Gerçekten bu alfa beni düşünüyormuydu yani.

Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı"su bak eğer birşeyler anlatmak istersen ben burdayım sakın unutma bunu tamammı" dedi.

"İyiki varsın ya" dediğimde kalp atışları yükselmeye başladı . Ne yani alfadamı beni seviyordu yoksa.

Birden duygu boşalması yaşayarak ağlamaya başladım.

" su neden ağlıyorsun " dediğinde kalp atışları dahada yükselmişti.

" bak sana bir şey öneriyimmi iyi gelir bak"

"Tabikide evet "

" sevdiklerini düşün"

"Peki sen kimi düşünüyorsun alfa"

Biraz duraksadı ve derin bir nefes alarak" seni "dedi...

İnşallah beğenmişsinizdir bu bölümümüde. Güzel yazmaya çalıştım. Sizleri seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere :*

Gecenin En Parlak YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin