(^Dit ben ik^)
Kom je Luna we moeten je iets belangrijks vertellen! Riep mijn moeder
Ik kwam rennend van de trap af en vroeg wat er was.
We gaan verhuizen naar Parijs zei mijn moeder.
Wat?! M-maar hier zijn al mijn vrienden en vriendinnen ik wil niet weg zei ik half huilend.Ik ging rennend weer naar de trap en rende naar boven ik deed mijn slaapkamer deur hard dicht en plofte op mijn bed.Ik legde mijn hoofd op het kussen en ging huilen.Ik ging rechtop zitten en veegde me tranen weg ik besloot om naar mijn aller beste vriendin te gaan Emma.Ik gleed van de trap leuning af en trekte mijn jas van de kapstok af en deed hem aan ik riep nog ik ga naar Emma! Ik deed de deur dicht en rende naar Emma toe.Ik belde aan toen ik er was en ze deed open.Kom binnen zei ze lachend ik deed een klein lachje terug en stapte naar binnen.We rende naar boven en ging op haar bed zitten.Ze vroeg wat er was ze kon dat altijd bij mij zien.Ik zei zachtjes W-we gaan verhuizen zei ik weer half huilend.Opeens omhelsde ze me en ik voelde dat mijn schouder nat werd.Opeens kwam Emma's haar broer binnen stormen dat is mijn beste vriend.Hij heeft ons gehoord en ze omhelsde me toen alle 2.Ik moest toen nog harder huilen en ik zei dat ik maar weer moest gaan.Ze riepen snel nog of ik morgen wel naar school kwam.Ik knikte en deed deur dicht.Ik liep zachtjes naar beneden en loop de deur uit.Ik rende naar huis en deed de deur open.Ik zag alles al ingepakt en mijn moeder vertelde me dat we morgen vertrekken ik kon nog wel naar school dan kon ik afscheid nemen.Ik ging op een doos zitten en keek nog goed rond.Ik ga het hier zo missen zei ik in me hoofd.De tv was er niet meer dus ging ik weer naar boven een boekje lezen.Langzaam viel ik in slaap.Hoi,Ik hoop dat jullie het leuk vonden ik ga meteen aan de slag om een nieuw deel te maken.
JE LEEST
My Dream
RandomHoi ik zou me even voorstellen ik ben Luna ik ben een gewoon meisje van 14 jaar. Ik heb mijn vader en moeder en een broer David hij studeert ergens anders. En mijn droom is om een paard te krijgen maar dan komt er iets in de weg. We gaan verhuizen m...