12.

6 0 1
                                    

Ik voelde gehijg in mijn nek.Ik draaide me om en zag zwart.
Dreamer zei ik zacht zodat hij niet weg ging ik kon wel gillen zou blij was ik maar ik deed het niet.Ik kreeg tranen in mijn ogen van de blijschap.Ik aaide hem over zijn nek en gaf een kusje op zijn hoofd.Ik sprong op zijn rug en ging naar mijn straat rijden.
Eva,Mike en Lisa stonden daar.Ik ging naar hun rijden.Kijk is zei ik met een grote glimlach.Eva en Lisa waren heel blij voor me en Mike maakte het eigenlijk niet echt uit.
Ik ga hem thuis brengen zei ik.Ze knikte en ik rij weg.Ik belde aan bij Jan en Elisa want de sleutel had ik thuis liggen.Dreamer! Zeiden ze blij.Ik sprong ervan af en zette hem in zijn wei en pakte de nieuwe poetskist met borstels erin in de schuur.
Ik ging hem heel goed borstelen want hij zag er vies uit.
Vandaag ga ik bij je in de stal slapen lieverd zei ik tegen hem.
Ik pakte mijn telefoon en belde mijn moeder op.
Hoi,mam ik blijf bij iemand slapen tot morgen
Tot morgen lieverd.
Ze hangde op en zei het tegen Jan en Elisa en ze knikte.
Ik pakte het hoofdstel en zadel en liet hem even wennen aan zijn nieuwe dingen.
Ik stapte op en ging naar het strand met Dreamer.
Ik stapte af en ging in het water.Dreamer wou er niet in.
Ik ging een stukje zwemmen en Dreamer bleef staan.Ik ging onderwater een stukje en opeens bleef ik ergens aan vast haken ik kwam niet los en bleef vast haken onderwater.
Ik viel bewusteloos en toen.......

Hey weer een cliffhanger 😜😜😜
Lees snel verder 😉😉😉

My DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu