8.

7 0 0
                                    

(^Mijn kleren^)
Het is al een week voorbij gegaan.En ik ben elke dag naar Dreamer gegaan soms ook met Eva.En nu kan ik op hem gaan rijden!:) En het is zomervakantie!

Ik werd wakker en was super blij Het was alweer zaterdag en vandaag kan ik op hem rijden!Ik deed paard rij kleding aan en deed paard rij laarzen aan.Ik ging rennend naar beneden en iedereen lagen nog op bed.Ik pakte de sleutels en ging meteen weg.
Ik deed de sleutels in het sleutel gat.En keek of ze er al waren maar ze lagen nog op bed.Ik deed zachtjes de deur van de achterdeur dicht en keek Dreamer blij aan.Ik bod stelde hem en deed vlechtjes bij hem in.Ik zadelde hem op.En ging nog even een briefje schrijven en daar schreef ik op:Hoi ik ga met Dreamer rijden ik ben straks terug doegg.Ik legde het op tafel.Ik ging eerst naar mijn straat lopen met Dreamer aan de hand en daar stapte ik op.En raad wie ik zag.Eva en Mike riep hoi!.Ik ging naar hun toe rijden en zei heel blij heyy ik ga weer rijden doegg.Ik had al best lang in stap dus ging ik in draf.Ik moest even wachten tot de lopers weg waren dus stapte ik even af.Ze gingen best langzaam dus riep ik ik heb niet de hele dag hoor! Ze gingen toen best hard lopen dus ging ik weer opstappen.Ik klopte Shadow aan bij zijn nek dat hij het goed doet.En opeens stopte Shadow want er kwamen heel hard een fietser voorbij rijden.Kunnen jullie wat rustiger doen zei ik nog lief anders was ik echt boos geworden.Sorry hoorde ik iemand zeggen.Ik keek naar die gene en zag een verlegen meisje daar staan.

Ik keek naar die gene en zag een verlegen meisje daar staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het geeft niet zei ik.Hoe heet je vroeg ze.Ik heet Luna en jij? Ik heet Lisa.
Leuke naam zei ik. Dankje hoorde ik haar zeggen.Wil je morgen mee naar het bos vroeg ik.Lijkt me leuk zei ze Oké dan zie ik je bij een hele grote villa nr. 15 ze wist welke het was dus ze knikte.Ze fietste weer weg en ik ging weer terug naar Dreamer's huis.Ik ging even uitstappen en stapte toen af.Ik deed de sleutel in het sleutelgat en liep met Dreamer binnen.Hallo hoorde ik de man zeggen.Hallo ik was even met Dreamer aan het rijden zei ik.En hoe deed hij het vroegen ze.Hij deed het super! Ik ga nu Dreamer even afzadelen en borstelen zei ik.Is goed zeiden ze.Ik liep naar de wei en deed het hoofdstel en zadel van Dreamer af.Ik pakte de borstels en ging hem borstelen.Ik was al klaar en gaf hem nog een klopje en een kusje en zei dat hij het heel goed gedaan had.Ik ging naar huis en ging naar mijn kamer.Net toen ik even op mijn bed lag hoorde ik mijn moeder roepen eten!! Ik rende van de trap af en ging eten.Ik had het al op dus ging meteen weer naar mijn kamer.Ik ging nog even tekenen en ging toen slapen.

My DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu