Shadow ging in het water zwom naar me toe en beet mijn shirt kapot ik had er wel twee van.Hij duwde met zijn neus mij op zijn rug.Dreamer ging uit het water met mij liggend op zijn rug hij ging in galop naar mijn straat toe want hij wist dat Eva daar altijd stond.
Ik had veel bloed van een scherpe schelp.Pov Eva
Ik zag Dreamer met iemand erop ik keek even goed en zag Luna met heel veel bloed.
Help! Help!
Mijn ouders kwamen en Luna haar ouders ook.
Luna haar moeder belde de ambulance.
Naar een paar minuten was de ambulance er.
Ze wouden Luna eraf halen maar Dreamer beet ze want hij dacht dat ze er iets aan wouden doen.De hele buurt was er in de tussen tijd ook Jan en Elisa.
Ik aaide Dreamer over zijn hoofd en zei dat het goed was.
Hij wist dat hij me kon vertrouwen want dat had Luna gezegt.
De ambulance mannen helpen Luna eraf en leg haar op de brancard.
Ik nog met Luna mee.We reden weg en ik keek naar buiten en zag Dreamer er achter aan rennen.We waren er al snel en meestal mogen er geen paard en in het ziekenhuis maar nu mocht het wel.Pov Luna
Ik werd wakker en zag Eva,Dreamer,Mijn moeder,Mijn vader,Lara,Klaas,Jan,Elisa en Dreamer In het kamertje staan.Ik ging rechtop zitten en mijn moeder vroeg wat er was gebeurd.Ik kon het nog herinneren en zei Ik ging zwemmen maar Dreamer niet dus bleef hij aan de rand staan en ik bleef haken en Dreamer redde me.
Eva je krijg een paard riep Lara.
Yes Dankjewel!
We liepen terug naar buiten en ik stapte op Dreamer.
Ik rij naar huis.
Iedereen was al thuis en ik bracht eerst Dreamer naar huis maar ik moest nu thuis slapen :s Ik kom morgen lieve Dreamer en ik gaf een kusje op zijn voorhoofd.
Ik loop naar huis en ga meteen naar bed.
JE LEEST
My Dream
RandomHoi ik zou me even voorstellen ik ben Luna ik ben een gewoon meisje van 14 jaar. Ik heb mijn vader en moeder en een broer David hij studeert ergens anders. En mijn droom is om een paard te krijgen maar dan komt er iets in de weg. We gaan verhuizen m...