(^Mijn kleren^)
Ik werd wakker deed mijn kleren aan en ging naar beneden.
Luna we moeten om 1 uur naar een feestje bij de buren (Eva en haar ouders).
Mam ik doen zometeen wel andere kleren aan.
Goed dan maar wel feest kleren hoor.
Jaa.Pov Eva
Mam mag ik een hond?
Nee lieverd. Mag ik dan een paard?
Nee! Hou op met zeuren en doe feest kleren aan!
Ja is goed maar mag ik dan wel alsjeblieft een huisdier?
Ik zou er over nadenken maar ga wel eerst feest kleren aan trekken.
Oké.Pov Luna
Mam ik ga naar buiten ik kom zo weer terug.
Oké!
Ik pakte nog snel de sleutels van het huis van Dreamer.
Rennend ga ik naar de meneer en mevrouw toe en doe de sleutel in het sleutelgat.
Hallo meneer en mevrouw. Noem mij maar Jan en haar Elisa.Ik knikte en ik Luna maar hebben jullie al iets gehoord van Dreamer? Nee Luna we hebben okal posters opgehangen maar niemand heeft gebeld.Oke ik ga vandaag ook nog zoeken maar ik moet nu echt gaan doei ik kom morgen nog even langs.
Is goed doei zei Jan.
Ik rende naar huis pakte mijn feestjurk en deed hem aan.Ik deed mijn haar in een waterval vlecht en rende naar beneden.
Net op tijd lieverd kom we moeten echt gaan want ik wil niet te laat komen zei mijn moeder.We liepen de deur uit en we klopte aan.Ik gaf Eva's moeder (Lara) een hand en ook Eva's vader (Klaas).Eva gaf ik een knuffel.Hey riep ze.Hey gaan we naar het bos?
Ja leuk dan hoeven we niet naar hun te luisteren fluisterde ze.Lisa belde ook aan de deur en toen gingen we naar het bos.Dreamer riep ik een keer maar geen gehinnik.
Ik klimde in een boom zo hoog als ik kon en ja hoor daar kwam Mike aan lopen.
Haha en hoe kom je er nu af grinnikte hij.Simpel ik klimde van de boom weer af.
Hij stond met zijn mond open.Je mond staat open grinnikte ik om hem te irriteren.
Haha grappig hoor zei hij.Was het ook zei ik.Het is alleen niet zo makkelijk met deze jurk dacht ik.Ik zag opeens een zwart hoofdje.Sst zei ik tegen Eva,Lisa en Mike.Ik liep ernaar toe maar Mike riep waarom?! Dreamer ging heel hard weg rennen en de tranen brandde in mijn ogen.Gvd Mike! Ik sloeg hem heel hard.Ik kan wel tegen een stootje hoor zei hij.Maar ik zag dat hij pijn had.Krijg je ervan zei ik.We moeten maar terug zei Eva.Oke en we liepen terug naar haar huis.Hallo allemaal zei Lars.Hallo zei ik.Wil je vandaag hier slapen vroeg Lara.Is goed zei ik.En we gingen eten.Het was heel erg lekker zei ik.We gingen met zijn alle (Mike,Lisa,Eva en ik)naar Eva haar kamer.
Mike en Lisa moesten naar hun huis en mijn ouders gingen ook.We gingen nog teken en ik had Dreamer getekend en Eva haar droompaard.We gingen slapen want het was 11 uur en we waren best moe.
JE LEEST
My Dream
RandomHoi ik zou me even voorstellen ik ben Luna ik ben een gewoon meisje van 14 jaar. Ik heb mijn vader en moeder en een broer David hij studeert ergens anders. En mijn droom is om een paard te krijgen maar dan komt er iets in de weg. We gaan verhuizen m...