4.

21 0 0
                                    

(^Mijn kleren^)
Mijn wekker ging af en ik werd snel wakker ik ging rechtop zitten en zette mijn wekker af.Mijn eerste schooldag is het zometeen dacht ik.Ik deed mijn kleren aan en deed een slordige knot in.Ik ging rennend naar beneden en was helemaal alleen.Mijn ouders waren al werken.Ik pakte wat cornflakes en eet het op.Ik deed mijn schoenen aan en ging naar buiten.Ik zag Eva daar staan ik rende naar haar toe en pakte me fiets.We fietsen naar school en zette onze fietsen in de fietsenstalling.En lopen op het schoolplein rond.Ik zag allemaal mooie tuintjes.En toen opeens.BOE! Ik schrok me kapot en sloeg een zacht gilletje aan.Ik keek achterom en daar zag ik Mike staan.Hij zat zich kapot te lachen en ik sloeg hem ik schrok me kapot riep ik.En toen zag ik Eva ook nog lachen.Ik liep weg en zag Eva rennend weer naast me.Toen moest ik ook nog heel hard lachen want Eva zat gekke bekken te trekken.We hoorde de bel gaan en liepen de klas in.Eva en ik gingen naast elkaar zitten.De juf kwam binnen rennen en zei dat ik naar voren moest komen.Ik ging lachend naar voren en zei Ik ben Luna.Toen zag ik Mike de klas in lopen sorry dat ik zo laat ben zei hij tegen de juf.Vooruit zei de juf.Ik ging weer naast Eva zitten.De juf zei iedereen pak je boek erbij.Ik riep door de klas ik heb geen boek iedereen zat te lachen.De volgende keer steek je je vinger op en als ik je de beurt geef mag je praten.Ik dacht echt van ik ben geen 4 meer.Eva ga jij even met Luna mee? Ja hoor zei Eva lachend.We lopen samen de bieb in en zochten een boek.Ik zei zijn er echt geen leuke boeken hier? Eva moest lachen en gooide een boek naar me hier dit is een leuk boek zei ze.Ik nam hem en we liepen terug naar de klas.We gingen zitten en ik ging lezen.Ruim je boek allemaal op.We gaan naar buiten bloemstukken maken.Ze gaf iedereen bloemen.

Half uurtje later:
Iedereen moet stoppen zei de juf.Ze ging bij iedereen langs lopen en stopte bij mij.Wat mooi zei de juf.Dankje zei ik.Ik keek nog even goed naar het bloemstukje.

Ze zette elke bloemstukje op een kar en zette hem weg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze zette elke bloemstukje op een kar en zette hem weg.
Iedereen je mag iets voor je zelf doen riep de juf.
Eva en ik gingen op een bankje zitten.We hadden niks om te doen en opeens riep de juf Oke allemaal jullie mogen naar huis tot morgen allemaal.
We pakte onze fietsen en gingen gewoon een beetje rond fietsen en opeens legde ik me fiets neer en zag ik mijn....

Clifhanger ik hoop dat jullie het leuk vonden doegg!

My DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu