2.

29 1 1
                                    

(^Mijn kleren^)
Ik hoorde mijn wekker keihard afgaan.Ik werd wakker en drukte me wekker uit ik ging recht op zitten.En deed kleren aan.
Ik rende van de trap af en pakte wat ontbijt bijna alles was al weg dus pakte ik wat cornflakes.Ik zet het op tafel en slurpte het op.De deurbel ging en ik zag Emma en haar broer voor de deur staan.Ik deed snel mijn schoenen aan en deed de deur dicht.We pakte onze fietsen en fietste naar school.We zetten onze fietsen in de fietsenstalling env lopen het schoolplein op al mijn vrienden en vriendinnen kwamen meteen naar mij toe ze wisten al dat ik ging verhuizen dus gaven ze nog een dikke knuffel.Ik lachte en we gingen de school in.Ik ging bij me kluisje staan en haalde mijn boeken eruit.zij liep de klas in en zag alles versiert in de klas.Het was zo stil....En opeens kwam iedereen te voor schijn en riepen verassing! Ik had tranen in me ogen en we gingen met ze alle in een groeps knuffel.Toen riep de juf kan iedereen gaan zitten en dan moeten jullie gaan lezen.Ik ging aan mijn tafel zitten en pakte mijn boek ik had een heel leuk boek maar toen zag ik mijn ouders in de deur staan ze zeiden we moeten gaan.Ik ging iedereen nog knuffelen en zag Emma huilen.Ik gaf haar nog een dikke knuffel en ik zei je mag altijd komen.

Ik loop nu op het vliegveld.En zie al de vliegtuig staan ik stapte in en ging op een plek zitten.Ik pakte mijn telefoon en oordopjes en zette muziek aan.Ik ging zachtjes meezingen en keek uit het raam.
Ik hoorde de luidspreker er boven uit en zeiden dat we er over 10 minuten waren.We waren al best lang onderweg.Ik legde mijn telefoon weg en voelde het vliegtuig naar beneden gaan.Ik stapte uit en wacht nu op mijn ouders.Owh daar zijn ze al.We liepen het vliegveld uit en ik keek een beetje rond.Kom je vroeg mijn moeder. Ja ik kom al.
Toen zag ik een villa voor me neus we gingen naar binnen.Alles was al ingericht ik ging mijn kamer opzoeken en toen had ik het gevonden.Ik deed de deur open en ik zag dit:

Ik rende door de kamer heen en plofte op het bed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik rende door de kamer heen en plofte op het bed.
Mijn vader riep me.
Ik gleed van de trapleuning af en rende de deur uit.
Dit zijn de buren zei mijn vader blij.
Ik schudde de hand van een man en een vrouw en zag toen een meisje staan.
Ik schudde haar hand en zei de mijne we keken elkaar glimlachend aan.
Ik ben Luna. Ik ben Eva zullen we wat leuks gaan doen zei ze lachend.Leuk zei ik.
We gaan zwemmen zie ik je zo om een half uurtje zei ze nog steeds lachend. Is goed tot zo ik liep naar binnen en ging weer rennend naar boven en ik trek mijn bikini aan en deed mijn kleren er weer boven.Ik trek mijn schoenen aan en pakte een handdoek.Ik denk dat wij beste vriendinnen worden zei ik in me hoofd.Ik rende van de trap af en zag dat het precies een half uurtje later al was.Ik rende de deur uit en zag Eva daar al staan.We rende naar het strand toe en zag het water helemaal blauw.We trek te onze kleren uit en rende in de zee.

Hoi daar ben ik weer xd ik hoop dat jullie het leuk vonden.

My DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu