(^Mijn kleren^)
Ik werd wakker door het geluid van de wekker.
Vandaag begint school weer wiehie! Wow je hoort het sarcasme gewoon.
Ik loop naar mijn kast en pak er een kort broekje met een wit shirtje uit.
'Opschieten Luna!' Schreeuwt mijn moeder.
Met een diepe zucht trek ik mijn kleren aan en loop naar beneden.
'Hoi Luna heb je zin in school?' Vraagt mijn moeder gelijk als ik beneden kom.
'Nee' zeg ik met een duh blik.
Ik pak een appel uit de fruit schaal en eet er een hap uit.
Na een tijdje gaat de bel waar Eva voor de deur staat snel gooi ik mijn appel weg en loop naar de deur.
Ik sleep haar mee en samen gaan we lopend naar school.
Gelijk als we op school zijn komt Mike op ons afrennen.
'Heyy' zegt hij vrolijk.
'Heyy' zeggen Eva en ik.
We lopen naar de les waar Eva en ik naast elkaar gaan zitten.
'Pak je leesboek erbij' zegt de leraar als die het lokaal in is.
'Owh en Luna wil je even hier komen?' Zegt de leraar terwijl hij mij aan kijkt.
Twijfelend loop ik naar hem toe.
'Wil jij in het lesuur een bloemstuk maken je mag iemand meenemen' zegt hij als ik bij het bureau van hem sta.
Ik knik en loop de les uit als ik snel nog Eva heb geroept.
Ze komt snel naast mij lopen.
'Wat heb je gedaan?' Zegt ze meteen.
'Niks we moeten dit lesuur bloemstukken maken' zeg ik terwijl ik naar buiten loop.
Meteen verschijnt er een glimlach op haar gezicht.
We pakken allemaal soorten bloemen en een schaaltje om het in te doen.'Zullen we vandaag gaan bowlen?' Vraagt Eva aan mij en Mike als we school uitlopen.
'Is goed alleen ik kan het niet echt goed' zeg ik en Mike knikt hevig zijn hoofd.
We lopen naar de bowlingbaan.
'Welke maat schoenen hebben jullie?' Vraagt de mevrouw aan de kassa iets.
'39' zeg ik.
'38' zegt Eva.
'42' zegt Mike.
Ze knikt en komt even later terug met drie paar schoenen een nemen het aan en trekken ze aan.
Ik pak een bowlingbal en gooi hem over een baan heen.
'Omg STRIKE!' Roep ik.
Dan is Eva aan de beurt en die heeft er nog 2 over.
Dan gooit ze nog een bal en dan zijn de 2 ook om.
Dan is Mike aan de beurt en die gooit ook een strike.Ik stap uitgeput in bed en val al heel snel in slaap met ee boek in mijn hand.
JE LEEST
My Dream
RandomHoi ik zou me even voorstellen ik ben Luna ik ben een gewoon meisje van 14 jaar. Ik heb mijn vader en moeder en een broer David hij studeert ergens anders. En mijn droom is om een paard te krijgen maar dan komt er iets in de weg. We gaan verhuizen m...