(^Mijn kleren^)
Ik word wakker door geschreeuw van me moeder.
'Schat maak jij je broer even wakker!' Schreeuwde ze.
'Jaja' Ik stap het bed uit en loop mijn inloopkast in....'Wat zou ik vandaag is dragen'
Ik pak een rokje en een wit shirtje en kleed me aan.
'Dit word nog eens leuk mijn broer wakker maken haha'
Ik loop de deur uit en ging naar de kamer van David ik deed de deur open en deed het licht aan en ik ren op het bed af en ik plofte op hem neer.
'Wakker worden,wakker worde,waakkkeeerrr woooordddeeeenn! Schreeuwde ik.
'Zo ga je zeker altijd doen als ik wakker moet worden zeker' zegt hij.
'Mischien' 'Luna.' Zegt hij.
'Oké jupp' Ik steek me tong uit en ik ren snel weg naar mijn kamer.
Waarom heb ik geen slot op mijn deur?
Ik schuif mijn bureau ervoor en een paar stoelen.
David duwt de deur open en komt mijn kant op rennen.
'Hoe?'
'Trainen' zegt hij.
Hij beweegt zijn vingers om te kietelen en ik loop steeds achteruit tot ik bij de muur kwam.
Hij kwam naar me toe en ging me kietelen.
'S-stop haha D-david ik g-geef g-genade hahaha.
'Beloofd?' 'Beloofd' mopperde ik.
Hij loopt de kamer uit en ik hoorde de deur dicht gaan.
Ik sta op en zet mijn bureau en stoelen weer op de goeie plek.
Bella kijkt me met een scheef kopje aan en ging op mijn knieën zitten en kwam ze rennend naar me toe.
Ik til haar op en loop naar beneden.
'Gaan we wandelen'
Ze ging met haar staartje kwispelen en probeert de riem van de kapstok af te halen.
'Haha' Ik pakte de riem en deed hem aan zijn halsband.
'Ik ga wandelen!' Roep ik.
'Hey eef' zo noem ik Eva als bijnaam.
'Hey luuntje mag ik mee lopen?'
'Tuurlijk'
Zo gingen we naar het parkje en gingen even voor een vijvertje zitten op een bankje.
Ik deed de riem los en ze ging spelen met de bloemetjes.
We stonden naar een kwartiertje op en ja hoor,Bella pakte de riem en loopt met de riem rondjes om ons heen.
We vallen in het water en moesten heel hard lachen.
-*-Ik zadelde Dreamer op.
Ik stapte op en til Bella er ook op.
Ik ging naar het strand lopen en allemaal kleine kinderen waren er en kwamen op ons aflopen.
'Mag ik het hondje aaien?' 'Mag ik het paard aaien?' 'Mag ik erop rijden?' Vroegen ze.
'Ja je mag het hondje aaien,Ja je mag het paard aaien' 'nee je mag er niet op rijden'-*-
Ik stapte in bed en Bella sprong er ook op en ging naast mijn hoofd liggen.
Ik pakte een boek en ging even lezen maar ik val al snel in slaap.Hey sorry een beetje een saai hoofdstuk maar ik hoop dat jullie het leuk vonden.
JE LEEST
My Dream
RandomHoi ik zou me even voorstellen ik ben Luna ik ben een gewoon meisje van 14 jaar. Ik heb mijn vader en moeder en een broer David hij studeert ergens anders. En mijn droom is om een paard te krijgen maar dan komt er iets in de weg. We gaan verhuizen m...