⇝⑤⇜

8.3K 418 38
                                    

Ötödik fejezetHát, van egy fiú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Öödik fejezet
Hát, van egy fiú...

Követtem a többieket, a kezemben a tálcámmal, rajta spagettivel és egy dobozos, két decis narancslével.

Sophie a fülébe dugta a fülhallgatóját, és halkan dúdolt valamit, miközben helyet foglaltunk a három személyes asztalnál, aminél így már nem kevesebben, mint öten ültünk.

Az érkezésünk előtt, csupán egy alig tizenöt évesnek látszó, vékony, vörös hajú lány ücsörgött egymagában. Amint közelebb értem megállapítottam, hogy feltűnően szép arca és gyönyörű zöld szemei vannak.

– Szia, Claire vagyok! – nyújtottam oda a kezem az elsős lánynak, aki ezidáig érdeklődve bámult felém.

– Én pedig Gabriella. – motyogta félénken.

– Örülök, hogy megismerhetlek! – mosolyogtam rá kedvesen, azzal a céllal, hogy oldjam a hangulatot. A lány válaszul megint csak dünnyögött valamit az orra alatt, feltehetőleg azt, hogy ,,én is".

Kissé furcsálltam Gabriella viselkedését, de vegül csak vállat vontam. Elvégre nem mindenki lehet olyan cserfes, mint Sophie vagy Tally.

A villámmal beletúrtam a spagettibe, miközben az asztalnál folyó beszélgetésre fókuszáltam.

– Délután még egy virágboltba is el kellene mennem. – mesélte Gavin. – A húgomnak szülinapja van, és fogalmam sincs mit vegyek neki. Szóval azt hiszem, marad a virág.

– Persze, a legelcsépeltebb ajándék. Mondjuk tőled nem is vártam mást, Gavin! – forgatta a szemét Spencer, ma már sokadjára. Komolyan, csodálkozom, hogy ennek a lánynak még a helyén van a szemgolyója.

– Szerintem a virág nagyon kedves ajándék. – szólt közbe halkan Gabriella, és egy halvány mosolyt küldött Gavin felé. – És figyelmességre is utal.

– Na, erről van szó! – bólogatott Gavin egyetértően. – Szóval, szerintetek a tulipán vagy a rózsa a nyerő? És milyen színben?

– Vegyél neki orchideát. Az úgyis divatos növény. – tanácsoltam, majd megkóstoltam a spagettimet. – Hmm... egész finoman főznek itt! A régi sulimban szinte ehetetlen volt a kaja!

– Az egyik rokonom a főszakácsnő. – mesélte Gavin csámcsogva. – A neve Trudy, és kiba... akarom mondani, rendkívül jól főz.

Mosolyogva hallgattam, amint Spencer kioktatja Gavint arról, hogy nem illik trágár szavakat használni az iskola területén – főleg meg az ő társaságában nem – valamint a tele szájjal beszélés a világ legundorítóbb dolga.

új lány new yorkbanWhere stories live. Discover now