Tizenharmadik
fejezet
Új év, új kezdetA második csörgésre vettem fel a telefont.
– Ezt nem hiszem el! – dühöngött Nate a vonal túlsó végén.
Belemarkoltam a chipsbe.
– Tudom – meredtem a képernyőre. – Szétverik őket.Vitathatatlanul beleszerethettem Nate Butlerbe, ha még arra is képes volt rávenni, hogy amarikai focit nézzek.
– Amikor a Green Bay Packers touchdownt csinált, úgy döntöttem szükségem van még egy sörre. – jelentette ki a fiú. – Azóta a harmadikat iszom.
– Két ponttal vannak lemaradva. Az még behozható, nem? – kérdeztem, miközben az eredményjelzőt vizsgáltam.
– Kihagytad a mezőnygolt, amit a Packers szerzett. Még a legreménytelibb szurkolókat is elkeseríti. – magyarázta, mire vállat vontam.
– Jól van, oké. Én nem értek hozzá. De még nyerhetnek. Szerintem. – hebegtem. – A touchdown az milyen is?
Nate felnevetett és hallatszott a hangján, hogy nagyon jól szórakozik.
– Mennem kell drágám! – hallottam Nate anyjának hangját a vonal túlsó végéről. – Azért sajnálom, hogy vesztésre áll a csapatod. Jó bulizást holnapra, vigyázzatok a házra, kérlek!
Nate válaszolt még néhány kérdésre, aztán elköszönt az anyjától, aki egyébként Nate elmondása szerint a Kanári-szigetekre indult az aktuális szeretőjével.
– Készen állsz már a bulimra? –
kérdezte tőlem a fiú némi hatásszünet után.– Hát persze. – vigyorogtam. – Tökéletesen felkészültem az évszázad partijára.
• • •
– Na jó, hányingerem van! Úgy remeg a gyomrom. Te jó ég! – roskadtam le az ágyamra.
– És elkened a rúzsod? Nehogy hányni merj! Esküszöm megöllek! – förmedt rám Tally, majd tovább kereste azt a körömlakkot, amiért immár a negyedik dobozát kutatta fel.
Csak hogy tisztázzuk, arra a bizonyos újévi bulira készültem, amit Nate tart.
Vele tölteni a visszaszámlálást? Ráadásul a Times Square-nél? Nézni, ahogy a gömb felemelkedik? Tök mindegy milyen december végi mínuszok vannak, akkor is kibírom.
Annyira izgatott voltam mint még soha. Ráadásul Nate minden nap megérdeklődte, hogy felkészültem-e.– Nate Butler úgy is elkeni a rúzst, amint meglátja Claire-t ebben a szerelésben. – vihogott Sophie, mire pironkodva köhintettem egyet, jelezve, hogy türtőztesse magát.
CZYTASZ
új lány new yorkban
Romans❝Megérkeztünk. És én lettem az új lány New Yorkban.❞ Álmai mindenkinek vannak. Claire Parkernek is, hiszen ő egész életében csak New Yorkról álmodozott. Az édesanyja halála után Claire élete nem várt fordulatot vesz, így a kisvárosi lány egy csapásr...