M ásodik fejezet
Új álmok, új helyszínek és
végtelennek tűnő lehetőségekAzt mondják, az íróvá válás valahol ott kezdődik, mikor az ember végre megtalálja önmagát.
Nos, ehhez képest én ma reggel semmit sem találtam. Sem a hátizsákomat, sem a napszemüvegemet, de még egy normális ruhát sem – nemhogy önmagamat.
Az idő azonban vészesen sürgetett. Ugyanis – tam-ta-tamm – Madison Reynolds-szal, a Teen Vogue magazin szerkesztőjével találkoztam a Starbucksban, pontban délelőtt tízkor.
Az említett időpontig pedig már negyed órám swm maradt.– Argh! – adtam ki magamból egy egyszerre morgáshoz és visításhoz is hasonlító hangot – Ez nem lehet igaz!
A következő percben Chrissy érdeklődve dugta be a fejét az ajtón.
– Minden rendben, csajszi? – lépett be a szobámba a nagynéném aggodalmas arcot vágva.
– Persze, minden rendben. Csak mint általában, most sem találok semmit, amire szükségem lenne. – feleltem, miközben tovább kotorásztam az egyik fiókban. – Ma este mostmár tényleg rendet fogok rakni. Elvégre a sulikezdésre el kell rendeznem a cuccaimat...
Chrissy némán bólogatott, miközben végignézett a szobámon, ami körülbelül úgy nézhetett ki, mint ahol éppen bomba robbant.
– Jó ötlet ez a rendrakás. Kifejezetten jó.Felnevettem.
– Egyébként, ami az eltűnt dolgaidat illeti... ha bármi kell, akkor csak szólj, akár adhatok is kölcsön. – folytatta – Meg persze Tally is! Annyi táskája és napszemcsije van, mint magának Paris Hiltonnak.
Van némi sejtésem affelől, hogy a nagynéném enyhe túlzásba esett, de figyelmen kívül hagytam az előző kijelentését és ismét elnevettem magam.
– Elhiszem. Ő talán írhatna egy divatblogot. – vontam vállat töprengve. – Biztos nagy sikere lenne.
– Nem hiszem, hogy ő az a blogírós fajta... – rázta meg a fejét a nagynéném szórakozottan.
– Nem, szerintem sem. – értettem egyet, miközben halkan kuncogtam.
Chrissy tekintete most a már-már csinosnak számító öltözetemre siklott.
– Mész valahová? – tudakolta felvont szemöldökkel.
– Csak a Starbucksba ugrom le. – vontam vállat és igyekeztem lazán viselkedni. Chrissy nem tűnt gyanakvónak.
VOUS LISEZ
új lány new yorkban
Roman d'amour❝Megérkeztünk. És én lettem az új lány New Yorkban.❞ Álmai mindenkinek vannak. Claire Parkernek is, hiszen ő egész életében csak New Yorkról álmodozott. Az édesanyja halála után Claire élete nem várt fordulatot vesz, így a kisvárosi lány egy csapásr...