#Ertesi Gün
~Yalın~
Uzun zamandır İstanbul'a gelmemiştim. Evime -Köşk'e- geldiğimde hiç kimseyi dinlemedim ve odama çekildim. Bugün akşam müstakbel eşim(!) buraya gelecekmiş. Hem tanışacakmışız, hemde yemeğin ardından evlendikten sonra kalacağımız eve gidecekmişiz. İkimiz!...
M(eftune): Hoşgeldin Defne gel.
D(efne): Hoşbulduk.
De(niz): Hoşgeldin Defnecim.
Defne, Deniz'e sarıldı.
D: Hoşbulduk. Valla 2 gün işe gelmedim özledim seni.
Bak bak özlemişmiş. Tam birbirlerinden ayrıldılar, masaya geçiyorlardı ki Defne beni gördü.
D: Merhaba. Defne ben..
Y: Yalın bende. Memnun oldum.
D: Bende..
S(üreyya): Hoşgeldin Defne kızım.
D: Hoşbulduk efendim.
*Not: Bu arada araya şöyle bir not sıkıştırıyım. Defne'nin saçları "Kaçak Gelinler"de ki gibi sarı ve uzun. Dizimizden farklı olsun istedim. Haberiniz ola..
...
Y: Defne biz çıkalım mı? Evimize gidicez sonra da seni eve bırakırım.
D: Tamam. Denizcim yarın görüşürüz. İyi akşamlar efendim.
S: İyi akşamlar güzel kızım.
~Defne~
Evimize dedi. Doğru aslında; evimiz! Arka arkaya evden çıktık. Arabaya geldiğimizde kendisi bindi ve arabayı çalıştırdı Birazda çekinerek Yalın'ın yanına oturdum.D: Arabam?
Y: Ben yarın sizin eve bırakırım.
D: Tamam.
D: Yalın?
Y: Efendim?
D: Düğünü çok abartılı yapmayalım. Kimseye de haber vermeyelim. Sadece tanıdık ve birkaç arkadaş...
Y: Sen nasıl istersen..
...
D: Bu ev çok güzel ve çok büyük..
Şaşkın şaşkın etrafıma bakıyordum. Ev çok güzeldi ama bizim için çok büyüktü. Sahi bu evi ne zaman aldılar? 4+1'di. Aslında çokta büyük değildi ama ne biliyim işte heyecanlanmıştım. Gerçi hiç bişey istediğim gibi olmayacaktı. Güzel bir düğünüm olmayacaktı. Hayallerimdeki gelinliği giyemeyecektim. Hem ailemden ayrılıyorum diye ağladığım, hemde sevdiğim adamla evleniyorum diye gülüp eğlendiğim kına gecem olmayacaktı.
Y: Hoop! Kime diyorum?
D: Hı? Şey ben dalmışım.
Y: Evet hemde baya bir dalmışsın iki saattir sesleniyorum.
D: Tamam uzatma ne vardı?
Y: Herşeyi istediğin gibi ayarlayabilirsin. Yarın nikah günü almaya gideriz. Eve eşyalar gelecekmiş. Dönüşte tekrar uğrarız.
###
Bir bölümün daha sonuna geldik. Yalnız böyle arka arkaya bölüm atmama alışmaya çünkü her zaman olmaz. Saçma bitirdim ve yine kısa oldu ama birkaç bölüm kısa ve saçma olabilir çünkü olayların başlaması için.. İnadına DefYal'a bölüm geldikten sonra gelecek yeni bölüm. Neyse çok uzattım yine😚