*3*

588 33 28
                                    

~Defne~
Aradan bir hafta geçmişti. Herşey açığa çıkmış, herkes evleneceğimizi öğrenmişti.

#Flashback
Elimdeki tabletle hızla Yalın'ın odasına geldim.

"Yalın şuna bak."

Yalın tableti elimden aldı. Haberi gördükten sonra anında yüzü değişti.

"S*ktir!"

"Bomba haber! Aras Teknoloji'nin genel müdürü Yalın Aras ve Trabzonlu Barutçular'ın Defne'si beraber aynı eve girdiler! Parmağındaki yüzükler dikkat çeken şey oldu! İkili arasında bir aşk mı var eğer varsa aşklarını neden saklıyorlar?"

"Nereden öğrenmişler?"

"Bilmiyorum Allah kahretsin, bilmiyorum!"

Kendimi koltuğa attım. Yalın oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.

"Tamam sakin ol! Bir şekilde hallederiz."

"Nasıl halledicez Yalın? Şuna bak biz saklamaya çalışırken herkes öğrendi!"

"Bugün erken çıkıyoruz sen eve, ben eve! Ne yapabiliriz onu düşünelim."

Başımı sallayarak 'tamam' dedim. Odadan çıkmamla karşımda Damla'yı görmem bir oldu.

"Haberi gördün mü?"

"Evet! Gel odaya geçelim."

...

"Buldum."

"Neyi buldun?"

"Biz bir keresinde Deniz'le magazincilerden kaçmak için arka kapıdan şirkete girmiştik, sizde oradan çıkın. Şimdi kapıda bir sürü magazinci vardır."

"Ay Damla çok sağol ya.."

"Önce sen çık aynı anda çıkmayın! Ben sonrada Yalın Bey'e söylerim."

"Tamam hadi ben kaçtım."

Bunlar nasıl öğrendi ya şimdi düğünü falan gizli saklı, sade yapamayız. Of ya..

#Flashback Son

Aileler zoruyla yüzük takmıştık. Zaten yüzüklerden yakalanmıştık basına. Ben gelinlik giymeyeceğim ama çok güzel bir beyaz elbise giyeceğim. Yalın da takım elbise giyecek. Herkes öğrenince sade düğün hayalleri suya düştü. Kına gecesi yapmaya falan karar verdiler. İşte saçma sapan bir sürü şey... Henüz nikah günü almadık, bugün gidicez.

~Yalın~
Evden çıktıktan sonra arabaya binmeden Defne'ye mesaj attım.

Kime: Laz Kızı
"Ben geliyorum. Hazır mısın?"

Kimden: Laz Kızı
"Sen gelene kadar hazırlanırım ben"

...

"Günaydın."

"Günaydın."

"Nikah günü aldıktan sonra şirkete geçeriz olur mu?"

"Şey yer de ayarlasak?"

"Tamam onuda hallederiz."

Beraber arabaya bindik. Yol boyunca ikimizde hiç konuşmadık. Defne telefonuna bakıyordu. Nikah müdürlüğüne geldiğimizde arabadan indik. Ulan bu kız çok güzel ya.. Ama üzülür, ben üzerim onu. İstemeden!

~Defne~
Allahım ben bu adama aşık olmak istemiyorum!

###
Yine kısa bir bölümle karşınızdayım. Napayım çok sordunuz yeni bölüm ne zaman diye bende kısa yazmak zorunda kaldım. Ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı çok kötüyüm dün çok korktum tv'de haberleri seyrettikçe.. Ders çalışmam lazım bu psikolojiyle imkansız gibi bişey! Neyse işte böyle kendinize iyi bakın😢😚




Zoraki Evlilik-DefYalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin