2. Part yapmaktan vazgeçtim ama zaten bu bölüm düğünün devamı olacak.
~Defne~
Danstan sonra yerimize oturduk. İçimde kötü bişey olacakmış gibi bir his vardı."İyi misin?"
"Hı hı."
"Bişey mi oldu?"
"Hı hı."
"Defne noldu hemen anlat."
"Ha şey bişey olmadı iyiyim ben iyiyim. Evet evet iyiyim."
"Bişey olmuş ama söylemiyorsun neyse.."
...
Ya biliyordum kötü bişey olacağını. Nereden çıktı bu şerefsiz? Yalın'a lavaboya gideceğimi söyleyip düğün salonundan ayrıldım. Peşimden geliyordu.
"Defne benden kaçma!"
"Ne işin var burada?"
"Evleneceğini öğrendim. Hayırlı olsun diyeyim dedim."
"Savaş defol git! Düğünümü mahvetme!"
"Defnem, bebeğim zorla evlendirildiğini biliyorum."
"Bana bebeğim deme!"
"Tamam Defnem demem."
"Defnem de deme! Bırak artık peşimi!"
"Sende hâlâ bana aşıksın biliyorum."
"Ya sen neden hâlâ buradasın, Yalın seni öldürsün diye mi?"
"Yalın Aras seni sevmiyor. Yarın öbür gün başka kızla gelirse şaşırma."
"Evet Yalın beni sevmiyor çünkü bana AŞIK!"
Bu cümleyi söylerken bağırdım. Tam bişey söylüyordu ki yediği yumrukla yere düştü.
"Deniz bırak lütfen! Uğraşma şu pislikle."
"Olmaz Defne sen git ben bunun hesabını görüp gelicem."
"Deniz nolur bırak! Bak kötü oluyorum ben.."
Heh. Bi siz eksiktiniz. Bizim bütün sülale sesleri duyunca gelmiş.
"Defne ay kuşum sen iyi misin?"
Başımı salladım. Beyler Deniz'i Savaş'ın üstünden almaya çalışırken ben dokunsalar ağlayacaktım.
"Kuzen çekil. Ben hallederim gerisini."
"Enuşte zaten hallolmuş bence bırakın defolsun."
Yalın, Deniz'i çekti ve Savaş'ın üstüne çıktı. Sayısız yumruklarını yüzüne geçirirken ben yığılıverdim.
~Yazardan~
Defne'nin yere yığılmasıyla herkes ne yapacağını şaşırır. Yalın, Defne'nin bayıldığını görmemiş hâlâ Savaş'ı dövüyordur.~Yalın~
Son kez yumruğumu suratına geçirip kalktığımda yerde baygın yatan Defne'yi gördüm. Herkes ne olduğunu anlamamış birbirlerine bakarken Defne'yi hızla kucağıma aldım....
Bilgilendirme notu=> Düğün öğleden sonra 2'de falan yani akşam değil. Düğün salonu da Bahçeli falan bir yer.
~Yazardan~
Defne'nin bayılması üzerine Yalın onu köşke getirir ve odasına yatırır. Diğerleri de Yalın'ın peşinden köşke gelirler. Düğün orada aniden dağılır.