*6*

605 40 44
                                    

~Yalın~
Kızlar kuaföre geleli yaklaşık bir saat olmuştu. Bende dışarıda bekliyordum. Saate bakmak için telefonumu cebimden aldım. O sırada Defne önde, diğerleri arkada kuaförden çıktıklarını gördüm. Elbisesi yeşildi. Çok yakışmıştı.

"Huu abi? Kime diyorum?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Huu abi? Kime diyorum?"

"Bana mı seslendin Yeşim?"

"Yok şuradan uzaylı geçiyordu da ona bir selam vereyim dedim. Tövbe tövbe!"

"Komiklik yapma da söyle."

"Diyorum ki bizim işimiz bitti artık gitsek."

"Olur geçin arabaya."

...

~Defne~
Ay şuan çok heyecanlıyım. Çünkü kendi kınamda oynuyorum. Yarında düğünüm var oh oh. Dersem sakın inanmayın! Ne sevinicem be? Zorla evlenen insan sevinir mi? Ay yaşasın zorla evlendiriliyorum dememi beklemeyin bi zahmet.

"Defne?"

"He Yeşim?"

"Abimin odasına inde üstünü değiştir, kına yakılacak."

Onayladım ve aşağıya indim. Ben elbiseyi çıkardım ve bindallıyı giydim.

O sırada biri kapıyı tıklattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O sırada biri kapıyı tıklattı. Kapıya baktığımda kimsenin olmadığını gördüm. Ses odadan dışarıya açılan kapıdan geliyordu. Perdeyi açtığımda karşımda Yalın duruyordu. Kapıyı açtım.

"Senin ne işin var burada?"

"Seni görmeye geldim."

"Yarından sonra bol bol görüceksin zaten müstakbel kocacığım."

"Çok güzel olmuşsun."

"Ya sen bana sululuk yapmaya mı geldin? Bir gitsene!"

"Sana bişey söylemeye geldim."

"Evet biraz acele edersen yukarıda beni bekliyorlar."

"Laz Kızı"

"Evet"

"Laz Kızı ben"

"Evet Yalın sen"

"Ben sana"

"Anladım Yalın sen bana"

"A-aşık oldum."

Ben daha Yalın'ın söylediklerini sindirmeye çalışırken dudağıma yapıştı. Bende bir anda Yalın'ı ittirip tokadı yapıştırdım. Hızla yüzüne bile bakmadan odadan çıktım.

...

Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar
Aşrı aşrı memlekete kız vermesinler
Annesinin bir tanesini hor görmesinler
Uçan da kuşlara malum olsa
Ben annemi özledim

Sessizce ağlıyordum. Ben ne yapmıştım? Vurmuştum ona. Aşık oldum dedi. Suçu yoktu o adamın. Haketmişti aslında. Aşık olduğunu söylersin ama öpmek nedu da?

"Defne iyi misin kuşum?"

"Yeşim ben ne yaptım?"

"Ne mi yaptın? Bişey mi yapmışsın?"

"Ha yok yok ben saçmaladım biraz."

Kızlar etrafımda dönmeyi bıraktığında hemen elimi açtım. Yeşim ve Leyla, elimi zorla kapattı.

"Aaa Defne el öyle hemen açılmaz."

"Niye?"

"Gelin elini açmıyor."

"Ben geldim kuzucum."

Meftune abla yanımıza gelmiş elimin içine altın koymuş ve sonrasında da kınayı yakmıştı.

...

~Yalın~
"Beyleğr beğn siğziğn kardeşinizeğ aşık olduğm. Eveğt olduğm."

"Oooğ eniğşteğ sıpağ biliyoğr muğ?"

"Biliyoğr gittiğm söylediğm Laz kızığ beğn sana aşık olduğm dediğm."

###
Ayy Yalın aşık olmuş😂 Neysemcim düğün bölümü uzun ve bol ekşınlı olacak yüzden geç gelecek. Öpüldünüz😍

Zoraki Evlilik-DefYalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin