-Havuz-

571 36 57
                                    

Ben içtiğim suyu püskürtüp öksürmeye başladığımda Yalın da bana su içirmeye çalışıyordu. Lan mal zaten su boğazımda kaldı.

"Siz iki gün sonra çocuk da istersiniz abi ne bu acele? Hem ben balayına falan gitmem!"

"Düğünden sonra balayına gitmeyen çift mi olurmuş ayol?"

"Valla olur Leyloş! Ben hayatımın aşkıyla mı evlendim de balayına gideyim?"

Yalın bu söylediğimden sonra bozulmuştu. Haklıydı 'Hayatımın aşkıyla mı evlendim?' demiştim çünkü. Kıyamam ama ben sana ya..

"Afiyet olsun. Ben aşağıdayım."

Dedi Yalın ve kalktı masadan. Al işte şimdi toparla durumu. Bende doydum diyerek masadan kalktım ve Yalın'ın yanına gittim.

"Özür dilerim."

"Bişey yapmadın ki neden özür diliyorsun?"

"Ya benim öyle dememem gerekiyordu. Üzdüm seni.."

"Boşver, haklıydın."

"Nasıl haklıyım ya? Hayatımın aşkıyla mı evlendim, diyerek mi!"

"Sakin olur musun?"

"Ben sakinim Yalın. Sadece seni üzdüm!"

"Hadi eve gidelim, eşya falan hazırlarız."

"Konuyu değiştirmeye çalışma Yalın!"

...

"Küçük valizi de aşağıya indirir misin?"

"Tamam indiririm. Sen hazır mısın? Uçağa az var."

"Hazırım, çıkabiliriz."

Askıdaki çiçekli ceketi giydikten sonra odadan çıktım.

Askıdaki çiçekli ceketi giydikten sonra odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz, dışarıda bekliyordu. O kendi arabasıyla gelmiş, Yalın'ın arabasıyla bizi bırakacak, sonra buraya gelip kendi arabasını alıp eve gidecekti.

Eşyaları bagaja yerleştirdikten sonra arabanın arka koltuklarına geçtim. Yalın da yanıma geldi.

"Önde otursana! Ne geldin dibime?"

"Ben karımla oturmak istiyorum."

"Zaten 2 gün boyunca bol bol göreceksin kocacım. Dibime gelmeyeydin iyiydi.."

...

*Otel
"Yalın ya hadi havuza inelim."

"Bebeğim daha bugün geldik. Hem iki gün buradayız. Bol bol gideriz, merak etme."

"Bir ben senin bebeğin miyim? İki Daha akşama çok var. Yalın hadi gidelim."

"Bir evet sen benim bebeğimsin. İki tamam gidelim."

Zoraki Evlilik-DefYalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin