*5*

607 37 40
                                    

👆Multinin tatlılığı👆
~Yalın~
Sanırım ben bu kıza aşık olmuştum. Odadan çıkarken Defne'yi kucağıma aldım. Defne'yi arabaya bindirdim ve arabayı restoranta sürdüm.

"Nereye gidiyoruz?"

"Yemek yemeye."

"Neden?"

"İşlerimize devam edebilmemiz için önce seni doyurmak lazım."

"İyi peki."

...

Kına Günü
~Defne~
Hani yeni gelin kınasının olduğu gün heyecanlı olur,yerinde duramaz,bir oraya bir buraya koşturur ya.. Ben napıyorum? Uyuyorum. Daha doğrusu uyuyamıyorum çünkü bizim kızlar saldılar çocukları, tepemde zıplıyorlar. Uyanayım diye!

"Doruk abi sen gıdıkla, ben zıplamaya devam edicem."

"Hala hala hala hadi kalk."

"Çocuğum siz kafayı benle mi bozdunuz? Yahu bir bırakın!"

"Ama hala yarın sen evlenicekmişsin. Bugün akşamda seni ağlatacaklarmış."

"Sen çok mu şey biliyosun bakalım?"

"Hala Ares'e bunları Ezgi Teyzem ve Yeşim Yengem söyledi. Annemde dedi ki eğer uyandırırsanız dayın ve halan size tatilden çikolata getirecek dedi."

"Sonra bende dedim ki dayımla halam neden tatile gidecekler?"

"Ares'in aklında deli sorular." dedim ve gülmeye başladım. Yataktan kalktım saçımı başımı düzelttim ve çocukları da alarak odadan çıktım.

"Demek size tatilden çikolata getirecekmişim?"

"Yoksa seni uyandırdığımız için bize kızdın ve getirmeyecek misin?"

"Getiricez dayıcım getiricez."

"Dayım gelmiş."

"Günaydın laz kızı."

"Günaydın plaza kalası. Erkenden gelmişsin."

"Yeşim aradı, sizi kuaföre bırakıcam."

"İyi ben eşyalarımı alıyım çıkarız."

"Pulli yengeee."

"Ares! Halacım ne bağırıyon?"

"Banane bağırıcam."

"Efendim Ares?"

"Pulli yenge dayım halama Laz Kızı dedi, halam da dayım Plaza Kalası."

"Onlar birbirleriyle öyle anlaşıyorlar yengem."

"Tamam o zaman."

###
Vuracaksınız beni. 222 kelimelik bölüm mü olur? Valla bu seferlik olsun. Çünkü kursta acayip yoruluyorum ve eve gelince de ders çalışmak zorunda kalıyorum. Hiç yazacak vaktim kalmıyor. Sizde çok yeni bölüm istediniz. Bende bu kadar yazabildim.

Not: DefYal'ın zorla evliliği geliyiii. Ha bir sonraki bölümde Defne'nin kinasu vardur da😂

Zoraki Evlilik-DefYalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin