Cat am mai stat , ne-am mai cunoscut . Era dragut baiatul si din cate am inteles a trecut prin multe singur .
Ca sa-l mai inveselesc l-am invitata la mine ca sa facem Karaoke .
Acum ne aflam in masina . Nimeni nu zicea nimic pana cand Jack spune :
-Sti nu prea stiu sa cant sau sa dansez .
-Nu-i nimic . Ai melodia si versurile . Nu esti obligat sa dansezi.
-Ok.
Cand am ajuns in fata casei mi-am luat ruxacul din portbagajul lui Jake si am pornit spre casa .
Parinti mei nu erau acasa ,dar cei doi frati ai mei da.
I-am zis sa urcam repede in camera mea . Daca vine cineva in vizita la mine , frati mei sperie acel invitat si il face sa plece .
Cand am ajuns in camera am instalat tot pentru karaoke . Cand am terminat i-am zis :
-Am ales melodia Good Time de Owl City si Carly Rae . Trebuie doua persoane . Deci canti cu mine ?
-Ok.
Am inceput sa cantam . Era chiar distractiv . In sfarsit il vad ca zambeste . Adevarul este ca nu imi place cand este trist .
Cand am terminat de cantat am pus Heart Attack - Demi Lovato .
Dupa ce am terminat de cantat , am facut o mica pauza si am inceput din nou sa facem karaoke .
Diferite melodi pe care le-am cantat impreuna .
22-Taylor Swift
Red-Taylor Swift
Radioactive-Imagine Dragons
Apoi am cantata eu singura , apoi urma Jake .
Am ales Zara Larsson-Lush Life . Stiam melodia fara sa ma uit la versuri . Cand am terminat , i-am dat microfonul lui Jake . A ales Zara Larsson , MNEK -Never Forget You . Canta bine , mai bine decat credeam .
Cand a terminat am inceput sa aplaud .
-Nu trebuie sa ma aplauzi stiu ca nu am cantat bine.
-Ba din contra ai cantat foarte bine .
Atunci el zambi , eu raspunzandu-i cu un zambet sincer .
Dupa cateva ore petrecute impreuna , pleaca . Se facuse tarziu .
YOU ARE READING
Un nou inceput ( Volumul II)
Teen Fiction*Continuarea carti " Bad Girl & Bad Boy " . Acesta este al doilea volum.* Hailey , o fata simpla . Are doar 17 ani si este la liceu . Un nou baiat isi face aparitia in liceu . Acum erau in aceeasi clasa . Este Jake . Intr-o zi , trebuiau sa fa...