Un nou inceput

238 9 13
                                    

Ziua plecari 

Hailey 

Azi este ziua plecari mele . Este 4 dimineata . Sunt in camera mea si ma pregatesc pentru plecare , la ora 5 am avionul . 
Nu sunt bine dispusa inca de dimineata . Cand am coborat jos ca sa mananc nu am scos niciun cuvant . Dupa ce termin de mancat ,urc sus pentru a face un dus si a ma imbraca . 
Mi-am luat o pereche de blugi negri ,un tricou visiniu , o camasa in carouri negre cu alb ,iar in picioare o pereche de botine . M-am machiat simplu cu un fard maroniu , tus si un ruj maro mat ,iar parul mi l-am lasat pe spate .

Era ora plecari . Parintii mei impreuna cu fratii mei m-au condus pana la aeroport .Drumul spre aeroport a fost tacut . Ma gandeam cum v-a fi acolo , mii de intrebari imi treceau prin cap . 

Ajunsi la aeroport aveam mii de emoti . Mama plangea in bratele lui tata ,iar fratii mei erau tristi .Uram sa-i vad asa . Nu murisem , plec facultate ,dar ii inteleg este foarte greu ca dupa atata timp sa plec peste ocean la o facultate . Am lucrat mult si ma bucur ca rezultatele m-au adus pana aici .

II iau pe parintii mei in brate . Pana si tata mai avea putin si plangea . Ma strangeau tare in bratele lor . Dupa aceea m-am intreptat spre fratii mei , care m-au luat in brate si m-au strans mare tare ca mama si tata in bratele lor . Vedeam in ochii fratilor mei cum mai aveau si plangeau si ei . Am fost foarte apropriati inca de mici . Eram sora lor mai mare si ma bucur ca am avut cei mai buni fratii chiar daca au existat si mici neintelegeri intre noi trei . 

Imi iau ramas bun de la parintii si fratii mei , si eu cu lacrimi in ochi .

Zic ''Buna'' unui nou inceput din viata mea departe paritii si fratii mei ...


___________________________________________________________________________
Hey !
Mda stiu nu mai postat de mult ... de pe data de 30 noiembrie 2016 . Cred ca sunt multe persoane care ma urasc ,dar hey a parut un nou capitol la care am lucrat din greu fara o mica idee .
Sper ca v-a placut acest capitol . Va iubesc 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Un nou inceput ( Volumul II)Where stories live. Discover now