Impacarea...

264 20 0
                                    

Ma trezesc langa Justin . Acesta era deja treaz si se uitase la mine .

-Neata! spun eu somnoroasa 

-Neata somnoroaso ! Ai dormit bine ?

-Da . spun eu si ma ridic 

Observasem ca Justin deja pregatise micul dejun . Dar nu puteam vedea ce este , deoarece era acoperit. 

-Am pregatit micul dejun .

-Observ asta ,dar ce se ascunde acolo ?

-Pai ... ve-i vedea . spune si ia tava punand-o in fata noastra . Descopera niste clatite cu nutella si cateva capsuni  . Preferatele mele . Justin stie totul despre mine . 

Dupa ce am terminat de mancat , mi-am luat niste schimburi din dulapul lui Jenn si mi-am facut un dus . Apoi cand am terminat am plecat acasa ca sa-mi i-au cartile si am pornit spre liceu . 

Ajunsa la liceu , cand intru il vad pe Jake care era langa dulapul meu . M-am indreptat spre dulapul meu fara sa-l bag in seama pe Jake si mi-am lasat ce trebuia , apoi imi inchid dulapul si cand vreau sa ma indrept spre sala de curs , Jake ma prinde de inchetura maini . Ma intorc spre el si zic :

-Vreo problema Jake ? 

-Da , spune si face o pauza , imi pare rau pentru ieri am fost un idiot . 

-Un idiot prea mare ,care era gelos . 

-Nu eram gelos !  Doar nu imi place Shawn . M-ai putea ierta . Stiu ca nu prea ar trebui sa ma ierti ,dar...

-Te iert , spun eu si continui , am gresit si eu. 

-Multumesc . Acum haide in sala de curs , se v-a suna .

Am ajuns in sala de curs si ne-am asezat in banca. Shawn era si el in banca lui . Se uitase la mine inca de cand intrasem in sala de curs . Jenn si Justin au venit azi la scoala . Stau in fata noastra . Si ei au observat ca Shawn se uita prea mult la mine . Justin cred ca este gelos avand in vedere ca ma place de aproape 1 an . Se uita cam urat la Shawn . 

Ora incepuse . Aveam romana . Urasc liceul . 

Timpul trece repede , si se suna . Jenn nu se simtea prea bine si a iesit putin in curte ca sa ieie aer . Ma aflam cu Justin care era intors cu fata la noi si cu Jake ,cand Shawn isi face aparitia la banca mea . Justin se ridica in picioare . Chiar era gelos .

-Aaaaa...Hailey veneam doar sa te intreb cand vom incepe proiectul ?

-Cred ca in dupa-amiaza asta . Vineri trebuie sa ii aratam profesoarei ce am lucrat . 

-Ok . Si unde vom face proectul ?

-La mine . Uite adresa ,ii spun si ii dau o foita cu strada si numarul casei unde locuiesc. 

-Poti veni cand vrei . Dupa scoala , pe la 15:00 .Cand vrei . 

-Ok . Merci . spune apoi pleaca 

-Justin ce te-a apucat ?intreb eu 

-Gelos ? spune Jake 

-Nu...Bine poate putin . 

-Poate mai mult .

-Nu ai de ce sa fi gelos . Nu il plac . 



Un nou inceput ( Volumul II)Where stories live. Discover now