Este marti . Este ora 7:30 . Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie , unde gasesc parintii si cei doi frati ai mei . Imi i-au la revedere de la ei si plec spre scoala .
Aseara Jennifer mi-a dat mesaj si mi-a zis ca nu vine azi la scoala impreuna cu Justin. Asa ca azi voi fi singura , defapt il am pe Jake , dar poate alti prieteni si sta cu ei .
Ajung in curtea liceului . Intru in liceu si ma indrept spre dulapul meu . Imi las cateva carti in dulap si ma indrept spre sala de curs . Aveam matematica , cu diriginta mea . Aveam doua ore de matematica .
Cand ajung in sala de curs , ma indrept spre ultima banca unde il gasesc pe Jake . Il salut si ma asez cu capul pe banca . Se suna ,iar profesoara apare in clasa . O salutam si ea intreaba daca sunt absenti eu spunandu-i ca Jennifer si Justin ,apoi zice :
-Azi trebuie sa vina cineva .spune dar cand sa continue este intrerupta de un baiat care intra pe usa , apoi zice
-El este Shawn Mendes . Noul vostru coleg .
-Ce ? spun eu fara sa-mi dau seama
Ma uit in jur . Toti se uitau la mine ca la felul doi , pana si Jake , profesoara si colegul nou Shawn .
-Imi pare rau .
-Ok . Deci cum spuneam este noul vostru coleg si v-a lucra la proectul acela de care vorbeam ieri cu Hailey si Jake .
Imi cazuse fata . Mi-am intors capul spre Jake , iar el spre mine . Si el era la fel de surprins ca mine . Deci asta inseamna ca v-a fi mai mult de lucrat . In plus v-a trebui sa lucrez cu doi baieti . Totul era bine la inceput cand eram eu cu Jake deja stiam ce sa facem , acum avem mai multa munca si nu prea cred ca vom reusi , dar vom vedea ce se v-a intampla .
-Hailey , Jake , daca lucrati impreuna ar trebui sa ii aratati liceul . spune ea
-Acum v-a fi si mai rau . spune Jake in soapta
-Ai zis ceva Jake ?intreba profesoara
-Jake a zis ca este la fel de fericit ca si mine . ii raspund eu profesoarei inaintea lui Jake
Ora continuase , vorbeam cu Jake prin mesaje .
" Nu imi vine sa cred ca lucram cu noul coleg . De ce ne-a ales fix pe noi nu inteleg ! "Hailey
"Aici nu esti singura care nu vrea sa lucreze cu el mai sunt si eu ! " Jake
"Si de cand a intrat in clasa se uita numai la tine ! Nu si-a mutat privirea deloc . Chiar si acum se uita la tine ! " Jake
Imi ridic capul pentru a vedea . Cand Shawn observa ca ma uitam in directia lui , isi intoarce repede capul .
" Ai vazut ? " Hailey
"Da , normal ca am vazut . Sigur este ceva cu el .Si nu miroase a bine ."Jake
Ora se incheiase ,iar eu iesem impreuna cu Jake . Ne-am indreptat spre dulapul lui pentru a-si lasa ceva , apoi ne-am indreptat spre cantina .
Ne-am asezat intr-un colt mai retras . Mi-am scos leptopul si am cautat impreuna cu Jake , cateva informati despre Shawn .
Gasisem cateva poze cu el si cateva informati .
YOU ARE READING
Un nou inceput ( Volumul II)
Teen Fiction*Continuarea carti " Bad Girl & Bad Boy " . Acesta este al doilea volum.* Hailey , o fata simpla . Are doar 17 ani si este la liceu . Un nou baiat isi face aparitia in liceu . Acum erau in aceeasi clasa . Este Jake . Intr-o zi , trebuiau sa fa...