I miss you...Jenn

266 20 2
                                    

Joi

Este joi . Astazi imi voi spune la revedere de la Jenn. Nu o s-o mai pot vedea . Nu o sa mai pot vedea zambetul ei . Nu o sa-mi mai deie sfaturi .Sau da . Nu o sa ma mai imbratiseze nimeni ca ea. Toate astea nu vor mai fi fara ea . Nimeni nu v-a mai rade . Nimeni nu v-a mai fi fericit . Nimeni nu v-a mai putea trai . Si aceea sunt eu . Fara ea sunt un nimic . Ea...ea a fost mereu langa mine . Cand plangeam ma facea sa zambesc si ma imbratisa ,asa cum faceam si eu . Totul se v-a schimba fara ea . Mai raman fratii mei , Jake si Justin . Nu vreau sa-i pierd si pe ei . Sunt prieteni mei . Nici pe parintii mei nu vreau sa-i pierd . Cine a omorat-o pe Jenn v-a plati pentru asta . Mi-a luat prietena si daca imi mai i-a pe cineva drag mie ,poate sa-si spuna adio de la viata cand il voi gasi . Pana atunci sa se ascunda . Astazi la inmormantare voi tine un discurs . Nu stiu daca voi fi in stare ,dar voi incerca.

Sunt imbracata intr-o rochie neagra cols (poza media) , machiata cu fard negru, o linie de tus si data cu un ruj de culoarea buzelor ,iar in picioare botinele cu toc gros negre de marti . Mi-a lasat parul pe spate . 

Este ora 10:30 si sunt in fata biserici impreuna cu parintii mei , fratii mei ,Jake si Justin .Ne indreptam spre locul unde v-a fi inmormantata . 

Sunt multe persoane . Sunt colegi de la noi de la scoala cu care ne intelegeam bine , profesori si persoane din familia lui Jenn. Il vad pe Shawn care sta si priveste din indepartare trist .


Este ora 11:00 si inmormantarea a inceput . In fata mea pentru discurs mai este Justin , Jake,Mama , Tatal lui Jenn si Justin , cred ca cei doi fratii ai mei si apoi sunt eu . 

Ascult la fiecare in parte discursul . Cei doi fratii ai mei terminasera ,iar acum este randul meu . 

-Astazi...suntem aici pentru a ne spune la revedere lui Jenn. A fost cea mai buna prietena pe care am ajut-o . Frumoasa , desteapta , cateodata si nebunatica  ,dar era cea mai buna prietena a mea care imi dadea sfaturi , care imi era la bine si la rau si statea cu mine indiferent daca era noapte sau zi . Statea cu mine pentru ca ii eram ca o sora , iar ea la randul ei a fost la fel pentru mine . Cine ar fi putut sa o omoare ? Sau de ce a omorat-o ? Sunt multe intrebari pe care le avem dar...nu avem niciun raspuns .Va asigur ca cand vom afla cine este persoana care a omorat-o pe Jennifer , il voi face sa sufere asa cum suferim noi acum dupa pierderea ei . Ma cunosc cu Jenn inca de mici , eram la gradinita , in aceeasi clasa...,spun incepand sa plang,si de atunci pana acum am fost impreuna. Am devenit cele mai bune prietene . Nu as suporta daca as mai pierde inca o persoana draga mie. Cine a facut asta nu are inima . A fost o persoana cu suflet bun . Si imi pare rau ca am pierdut o asa prietena.Imi ve-i lipsi Jenn . I miss you.Multumesc.spun eu si plang 

Toata lumea aplauda . Ma indepartez de microfon si ma indepartez de locul unde erau acele persoane . Vroiam sa ma calmez . 

Simt o prezenta in spatele meu . Nu pot sa ma intorc , nu ma simt in stare . Acea persoana isi pune mana pe umarul meu . Ma opresc din mers si imi gasesc forta sa ma intorc . In fata mea se afla Shawn . 

-Hailey...vrea el sa spuna ceva dar il intrerupt 

-Shawn. Te rog lasa-ma . Nu...nu gasesc puterea de a vorbi acum . Te rog lasa-ma . 

-Hailey...Te rog...vrea el sa continue numai ca iar il intrerupt 

-Shawn...Ti-am zis...ti-am zis sa ma lesi in pace . Vreau doar sa ma calmez . Nu sti cand iti pierzi o persoana drag tie . Este dureros .Mi-a fost ca o sora...eram apropriate...poate prea apropriate...incat o persoana straina credea ca suntem surori la cat de bine ne intelegeam . Te rog...lasa-ma .

Atunci apare Jake . 



V-a urma...

Un nou inceput ( Volumul II)Where stories live. Discover now