Hailey
6 luni . Au trecut 6 luni de cand eu si Jack suntem impreuna . Totul merge bine intre noi .
Nu credeam ca v-a merge asa de bine relatia noastra . Imi amintesc prima intalnire cu el ... Eram asa timizi si debea daca ne vorbeam sau ne uitam unul la altul . Atunci in momentul ala era un moment ciudat .
In plus au fost si cateva chesti legate de moartea lui Jennifer. Inca nu au aflat cine a omorat-o . Dar politisti zic ca acel cineva care a omorat-o si-a ascuns bine urmele pentru nu a afla cine a omorat-o .
Shawn a fost interogat si se comporta foarte ciudat . Imi dadea de banuit ca el este cel care a omorat-o pe Jenn.-----------
Ma pregateam pentru a iesi din casa pentru a merge impreuna cu Jack la scoala . Cand telefonul meu ma anunta ca am primit un mesaj . Imi i-au telefonul si tastez parola . Observasem ca era un numar pe care nu il cunosteam .
"Pazesteti spatele . "
Sigur un mesaj cu o gluma proasta . Adica de ce sa-mi pazesc spatele ? In ultimul timp toate sunt ciudate .
Pana la urma coborasem scrile . Mi-am luat cheile de pe masuta de la intrare si am iesit inchizand usa cu cheia .In fata casei ma astepta ca de obicei Jack . Mi-am bagat cheile in buzunarul unde se afla telefonul meu si m-am indreptat spre Jack . I-am dat un sarut scurt pe buze,apoi ne-am impleticit degetele si am pornit spre liceu .
***
Eram la dulapul meu si imi pregateam cartile pentru urmatoarea ora ,cand cineva se lipise de dulap .
-Hey Jack! spun si vreau sa ma intorc ca sa-l sarut dar dau peste alt cineva si m-am retras
-Sti,nu ma suparam daca ma sarutai . spune el cu zambet pe buze
-Shawn...Ce faci aici ? Si nu pot sa te sarut pentru ca daca imi amintesc bine sunt cu Jack ,nu cu tine . spun si imi i-au cartile ,inchid dulapul si plec
Si era si normal ca Shawn vine dupa mine .
-Naspa de tine ca esti cu idiotul ala fara minte . spune el
M-am oprit din mers si m-am uitat la el .
-Jack nu este idiot fara minte . Da? Tu esti cel care nu are minte in toata povestea asta . Stiu foarte bine ca iti place de mine ,dar ce pacat ca eu nu simt la fel pentru tine . Esti gelos . Stiu asta . Sunt multi asa ,dar ce sa faci ? Nu poti sa faci nimic . Asa ca de ce nu ma lasi in pace , sa-mi vad de treaba mea si de relatia pe care o am cu Jack . Ah da . Pentru ca esti un idiot fara minte . Nici macar nu gandesti ca daca mai iubi cu adevarat mai lasa in pace ,ca sa-mi fie bine ,iar tu sa-ti gasesti o fata mai buna decat mine ,care sa te iubeasca si sa fiti impreuna ,dar ce sa faci omului care nu gandeste. Lasa-ma in pace Shawn . Este prima si ultima oara cand iti zis asta . O alta data nu va mai fi pentru ca atunci voi fi mult mai severa decat acum . Acum ti-am spus-o cu frumosul ,dar daca o ti in continuare asa sigur ii voi spune si lui Jack .Se v-a termina rau daca v-a afla .Ok ?
Spun si imi continui drumul
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M-am intors cu un nou capitol . Si stiu nu am mai postat de mult . Azi am avut mai mult timp liber asa ca am scris un nou capitol . Duminica voi posta un nou capitol .
YOU ARE READING
Un nou inceput ( Volumul II)
Fiksi Remaja*Continuarea carti " Bad Girl & Bad Boy " . Acesta este al doilea volum.* Hailey , o fata simpla . Are doar 17 ani si este la liceu . Un nou baiat isi face aparitia in liceu . Acum erau in aceeasi clasa . Este Jake . Intr-o zi , trebuiau sa fa...