Buna , sunt Hailey . Am 17 ani si sunt la liceu . Nu pot sa spun prea multe pentru ca nu am ce . Sunt inalta . Am 1,60 , culoarea parului meu este saten deschis , iar culoarea ochilor este de un albastru . Si locuiesc in Londra.
Parinti mei se numesc Chrissy si Nico Morani . Am mai am doi frati gemeni , care se numesc Chris si Harry . Ei sunt mai mici decat mine.
Prieteni mei se numesc Justin si Jennifer . Cei doi sunt frati . Impreuna facem cele mai bune farse.
Fac parte din trupa de dans a liceului la care invat .
Azi este luni si trebuie sa ma duc la liceu . Am inteles ca vom avea un nou coleg de clasa . Imi place sa cunosc persoane noi . Sunt prietenoasa .
Este ora 7:30 , iar eu sunt gata pentru o noua zi de scoala . Nu prea imi place la scoala , dar am note bune .
Imi i-au la revedere de la parintii mei si de la gemeni , apoi ies pe usa unde ma asteapta Justin si Jennifer .
Ne indreptam spre scoala incet . Nu stam departe de scoala . Facem doar 10 minute.
Cand ajungem la scoala ne ducem la dulapurile noatre . Ne-am lasat de ce nu aveam nevoie si ne-am indreptat spre clasa noatra si asteptam sa inceapa ora . Aveam dirigintia , iar ora asta il vom cunoaste pe noul coleg .
Se suna de intrare . Iar eu stau in banca mea , care era ultima . Eram singura . Jennifer si Justin stau impreuna in fata mea .
Intra si profesoara .
-Buna dimineata ! spune ea
-Buna dimineata doamna diriginta ! spune toti in cor
-Avem absenti ?
-Nu .
-Ok . Deci sa incepem . Azi v-a veni un nou coleg . Vom face un proiect . In acest proiect ve-ti lucra cate doi si ve-ti afla fiecare despre partenerul vostru . Eu sunt cea care alege cu cine ve-ti face . Am deja o foie . spune diriga
Se aude un ciocanit la usa , apoi usa se deschide . Pe usa intra un baiat . Cred ca noul nostru coleg .
-Imi cer scuze pentru intarziere . Am avut cateva probleme de familie in acesta dimineata .
-Bine . Te poti aseza...langa Hailey , in ultima banca .
Acesta zambi intreptandu-se spre banca . Era dragut baiatul . Ma uiatam cu coada ochiului . Avea parul blond si avea ochi albastri .
-Acum ca este si Jack , putem incepe .
Profesoara a inceput sa strige numele fiecarui . Jennifer si Justin erau impreuna . Nu mi-am auzit numele . La sfarsit profesoara a zis :
-Hailey esti cu Jack .
-Ok .
-Si Hailey , i-ai putea arata liceul lui Jack ?
-Da . spun eu
Ma uitam la Jennifer si Justin , iar ei la mine . Se sunase ,iar eu imi luasem ruxacul si ma ridicasem .
____________________________________________________________________________________
Si iata si primul capitol din al 2-lea volum .
YOU ARE READING
Un nou inceput ( Volumul II)
Fiksi Remaja*Continuarea carti " Bad Girl & Bad Boy " . Acesta este al doilea volum.* Hailey , o fata simpla . Are doar 17 ani si este la liceu . Un nou baiat isi face aparitia in liceu . Acum erau in aceeasi clasa . Este Jake . Intr-o zi , trebuiau sa fa...