Sentimente pentru tine...

216 15 0
                                    

Hailey 

-Sa nu fiu gelos ? Hailey te-ai sarutat cu el de doua ori . Tu iti dai seama ca el nu v-a inceta sa nu vina dupa tine si sa te sarute iar, sau sa-ti spuna care ii place de tine si ca daca vrei sa fi impreuna cu el . Hailey trebuie sa-ti spun ceva . Eu...Hailey am inceput sa ma sentimente pentru tine .spune Jack

Sunt asa confuza . Jack are sentimente pentru mine ? Si eu care credeam ca nu ma place . Si eu am inceput sa am sentimente pentru el ,dar imi era frica sa-i spun . Si acum ce ? Trebuie sa-i spun ca si eu am sentimente pentru el ? 

-Imi pare rau...spune el 

-Nu trebuie sa-ti para . Jack eu... am inceput sentimente pentru tine ,dar nu stiu cat v-a dura . Inteleg acum de ce erai mereu gelos . Esti un baiat de treaba ,dragut etc..., dar nu cred ca v-a fi ceva intre noi . Nu sunt o fata asa de... nu stiu ,dar nu sunt ca celalate fete .

-Hailey esti perfecta asa cum esti . De ce ai crede ca nu v-a fi nimic intre noi deoarece nu esti ca  celalate fete care sunt unele niste...curve . Tu nu esti ca ele . Esti diferita si ar trebui sa fi mandra ca esti asa cum esti . 

-...

Nu mai stiam ce sa mai zic . Nimeni nu mi-a mai zis asta niciodata . 

-Si acum ce ar trebui sa facem .spun eu oftand si asezandu-ma pe pat 

-Nu stiu . Am putea incerca sa fim impreuna ,daca nu v-a merge ne vom desparti si vom ramane prieteni . 

-Serios ? 

-Da. spune el si se aseaza langa mine 

-Ok.

-Acc...

-Da. Cum ai spus si tu daca nu v-a merge ne vom desparti si vom ramane prieteni .il intrerup eu pe Jack

Jack se uita in ochii mei . Ochii lui de un albastru al marii se uitau in ochii mei . Jack se apropriase de mine ,iar  buzele noastre se unise intr-un sarut . 

Adevarul este ca Jack este mult mai dragut decat Shawn . Cand ne despartim din sarut ii zambesc el facand la fel . 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey dragilor . In sfarsit am pus un nou capitol .  Imi pare rau ca este scurt si daca am greseli.

Nu prea am avut idee pentru a scrie un nou capitol ,dar am dat tot ce am putut pentru a face acest capitol scurt si cred ca si cu greseli .

In curand v-a incepe scoala ,iar eu voi posta doar duminica ,doar daca am timp . 

Pupici si sper sa va placa acest capitol . 


Un nou inceput ( Volumul II)Where stories live. Discover now