Prolog

548 70 13
                                    

Jestem Alex, mam 16 lat i mieszkam w Londynie. Nie mieszkam z rodzicami, od kilku miesiecy mieszkam w rodzinie zastępczej. Moi rodzice nie żyją. Ojciec pił, bił mnie i mamę, aż w końcu mama nie wytrzymała i rzuciła się pod pociąg, a jak ojciec się o tym dowiedział to się powiesił. Tak trafiłam do rodziny zastępczej, w której też nie jest idealnie bo 19 letni syn moich zastępczych rodziców, Michał gdy nie ma ich w domu to mnie molestuje, rozbiera i zmusza do sexu. Na początku, jak tylko się wprowadziłem tego nie robił, lecz po jakims tygodniu, dwóch się zaczęło. Ta sytuacja mnie przewyzszala, więc zaczęłam się ciąć. Teraz całe moje ręce są w bliznach i ranach. Cięcie mi pomaga, razem z moją krwią wypływają wszystkie moje problemy. Ojciec zastepczy także nie jest super, zawsze jak coś przeskrobie, albo coś zepsuje to mnie bije, jedynie Pani Mama jest miła, troskliwą osobą.

Nie mam przyjaciół bo nie chce do do nikogo przywiązywać, bo i tak ludzie to fałszywe świnie. Myślę tak już od 13 roku życia, odkąd moja najlepsza przyjaciółka dowiedziała się o tym, ze mój ojciec pije i mnie zostawiła. Od tamtego momentu nie mam z nią kontaktu...

----------------------------------------------------------

Myślę że będzie się podobać. Piszcie swoje opinie. Do nastepnego 😘

Nieszczęśliwa || D.KOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz