Başlangıç

4 0 1
                                    

Yatağımdayım, gözlerim kapalı ellerim vücuduma kenetli kalbim ve ruhum bedenime kilitli. Gözlerimden usul usul akan sıcak yaş ve zeminen çarpan su sesi. Kendi benliğimle yanlızlık,hissettiğim şey tamda buydu şuan. Belki biraz yanlız kalmanın verdiği ufacıkta olsa bi rahatlık. Burda yanlız kalmak demek azcıkta olsa kurtuluş demek. Acısız geçecek bi kaç saat demek. Kapının tıkırtısıyla sona eriyordu ama huzur. Biliyordum geliyordu,burdaydı ama korktuğumu belli etmemem gerekiyordu her zamanki gibi çünkü eğer belli edersem biliyordum öldürüleceğimi. Gözlerimi yumdum ve beni bekleyen işkenceyi beklemeye başladım. Ama bi anda üstümden o eski püskü battaniye çekildi ve bi adam beni kucağına aldı. O kadar bitkin düşmüştüm ki neler olduğunu anlayamadan zaten kapanmak üzere olan gözlerimi kapatmıştım bu güven verem kollarda. Evet güven çünkü ta ozamandan hissetmiştim onun benim hayatımı değiştireceğini.

Evet arkadaşlar bu yeni hikayeyi ben yani efenin ablası olan kişi 😉 yaziyorum. Kendi hesabım olmadığı için hikayemi burdan paylaşıyorum umarım dikkatinizi çeker. Bölümler yavaş yavaş gelicek internet sorunlarından dolayı aksayanlar olucaktır kusura bakmayınız. Ve kapak en kısa zamanda düzelecektir.

ÖzgürlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin