תיאה סטון-
אני נכסת לבית שלי אחרי יום מתיש בעבודה. הזמנתי לכאן את סאם והוא אמור לבוא לפה בעוד כמה דקות. אנחנו נראה סרטים ואני גם אספר לו על מה שקורה ביני לבין לוק. אני חושבת שמגיע לו כמה הסברים.
בינתיים, אני מדליקה את הטלוויזיה ומחפשת סרט טוב לראות עם סאם, עד שיגיע. אני מזמינה את הסרט 'מייק ודייב מחפשים דייט', אני חושבת שלי ולסאם לא יזיק לצחוק קצת.
אני שומעת את דלת הבית נפתחת ונסגרת. סאם הגיע. הוא לפעמים דופק בדלת כי אני משאירה אותה סגורה, אבל בפעמים אחרות, הוא פותח אותה בלי הזמנה. סאם מתקדם לכיוון הסלון בחיוך, שקית עם גלידות בידו והוא רוכן אלי ונותן לי נשיקה בלחי לפני שהוא מתיישב לידי.
"קרה משהו? את נראית מוטרדת" הוא מסתכל עלי בשאלה. אני חייבת לספר לו. אני לא סיפרתי לאף אחד וסאם הוא החבר הכי טוב שלי, אני חייבת לספר לו.
"את האמת שכן קרה משהו, אני רוצה לספר לך אבל אל תתפרץ לדבריי עד שאני אסיים, אוקיי?" אני מסתכלת עליו והוא מהנהן שאמשיך, "אני ולוק התנשקנ-"
"מה לעזאזל!" הוא התפרץ לדבריי בהלם. אני מוציאה אנחה מפי ונותנת בו מבט קודר, "אוקיי אני מצטער, תמשיכי."
"התנשקנו פעמיים. פעם אחת אצלו בבית, שזאת הייתה הנשיקה הראשונה ובפעם השניה במשרד שלו. הוא השאיר לי את הסימנים האלה." אני מזיזה את שיערי הארוך למאחורי האוזן שלי ונותנת לסאם להסתכל על הסימנים הכחולים שעל צווארי. סאם מביט בהם בהלם וחסר מילים, אז אני ממשיכה עם דבריי, "זה לא הכל. אתמול הוא רצה שאני אבוא אליו כי יש לו משהו להציע לי. כשהגעתי הוא רק אמר שדילן בגד בי כי לא נתתי לו סקס המון זמן, כשהוא אמר את זה, זה לא היה נשמע לי הגיוני, אבל עכשיו זה כן נשמע לי. לא שמעתי מה הוא רצה להציע לי כי יצאתי מהבית שלו בעצבים. היום בהפסקת צהריים בעבודה, הוא נכנס למשרד שלי והציע לי את מה שהוא רצה." אני עוצרת לשניה בשביל לראות אם סאם הבין בינתיים את מה שאמרתי לו.
"אני חושב שאני יודע מה הוא הציע לך. תמשיכי." סאם אומר לי בהקשבה.
"הוא אמר לי שהוא יודע שאני רוצה את מה שהוא רוצה גם. אני אמרתי לו כשבאתי אליו שאני לא מתכוונת להתאהב בו או שלא יהיו לי שום רגשות לשום דבר שנעשה, אם נעשה. והיום הוא הציע לי שאנחנו נעשה דברים בלי שאף אחד ידע, בלי רגשות ובלי כלום." אני מסיימת ונאנחת בחוסר סבלנות. לאן הכנסתי את עצמי לעזאזל.
"אני מאוד מקווה שאמרת לו כן. בבקשה תגידי לי שהסכמת." סאם מתחנן אלי ואני נותנת לו מבט עצבני, "מה! תחשבי על זה שניה. את לא שכבת עם אף אחד מאז פאקינג דילן המזדין הזה. לא יזיק לך חיי סקס את מודעת לזה! ולעזאזל איתך תיאה את בת עשרים, וגם הוא חתיך ברמה מטורפת, את תצאי משוגעת אם לא תסכימי לו."
YOU ARE READING
Club | Luke
Fanfiction"זה הכל כיף ומשחקים עד שמישהו אחד מתחיל להתאהב." **עלול להכיל תכניים מיניים, שתייה ושפה גסה.**