thea | 9

3.2K 123 34
                                    

קריאה מהנה, מקווה שהגיפ הזה לא גרם לכן לרצות למות מרוב אהבה.

תיאה סטון-

בחייו של האדם, יש שני מצבים בבוקר. מצב אחד, שאתה אומר לעצמך שהולך להיות יום מדהים וטוב, שאתה פשוט הולך להישאר עם החיוך על הפנים. וכמובן שיש ימים שבא לך למות. מהרגע שפקחת את העיניים בבוקר, אתה מצטער על זה שאתה חי.

הבוקר קמתי עם האופציה השניה. אני לא הצלחתי לקום מהמיטה כמו בשאר הימים, כמעט איחרתי לעבודה וכמובן שדווקא היום היה צריך להיות עומס. כנראה שעשיתי משהו רע לאלוהים שהבוקר הוא החליט להתנקם בי. אני יושבת במשרד שלי עם ערימת דפים בגודל של הר, ומקללת את היום הזה. עייני כבר החלו לכאוב וקיללתי גם על הרגע הזה שלא הלכתי לבדיקת עיניים לפני שבוע. אני מרגישה רע.

את השעה הבאה אני מעבירה בבדיקת טפסים. עונה למיילים בשם לוק ואפילו שולחת לו כמה שאני חושבת שהוא ידע איך לענות עליהם. אני עייפה, עצבנית ורעבה. אני לא יודעת למה אני ככה היום. אולי זה בגלל שהחלטתי לשחק כל הלילה במשחקי מחשב ולהקשיב למוזיקה או שפשוט החיים שלי נוראים.

אני חייבת הפסקה.

אני ממהרת לקום מהכיסא שלי ולצאת מהמשרד. אני מתקדמת לחדר האוכל בשביל למזוג לי קפה, אולי זה מה שיעורר אותי. אני מחכה חמש דקות שהקפה יתחמם ולאחר מכן מוזגת לי בתוך כוס. אני לוגמת במהירות, לא מייחסת חשיבות לזה שהקפה רותח ושהפה שלי עוד שניה נשרף, אני רק רוצה לשתות משהו כדי לסיים את כל העבודה שיש לי היום.

"היי, הכל בסדר?" אני שומעת את קולו של לוק מאחורי ומיד אני מסתובבת. "את שותה מהקפה הזה במהירות ואני רואה אותך עוד שניה נשרפת." הוא התקדם לכיוון מכונת הקפה בשביל להכין לו גם כוס.

אני נאנחת, "סתם אני צריכה משהו שיעורר אותי. יש יותר מדי לחץ היום ואני רוצה לסיים עם הכל בשביל שלא יהיה לי למחר." אני בוחנת את לוק שהבוקר לא היה לבוש בחליפה, אלא בחולצה שחורה פשוטה וסקיני שחור. את הזיפים שלו הוא לא גילח והם הספיקו לצמוח יותר מדי מהפעם האחרונה שלא היה זכר אליהם מלפני שבוע. שיערו היה מסודר והעגיל בשפתיו נשאר כמו תמיד במקום שלו.

בפעם הראשונה שראיתי את לוק, באותו היום במועדון, מיד חשבתי לעצמי שהוא מאוד סקסי. שיערו היה מבולגן באותו לילה והמבוכה שהציפה אותו באותו רגע שקלט שהוא התבלבל ביני לבין ג'ולייט, מיד הצחיקה אותי. אני יודעת שאני לא אמורה לחשוב ככה על הבוס שלי ועל כמה שהוא סקסי, אבל לעזאזל, איך אפשר שלא. אני לא עושה משהו שכולם לא עושים, עובדות וגם עובדים מדברים על לוק כל הזמן בהפסקות אוכל. אני זוכרת שישבתי בשולחן ליד כמה עובדות בסביבות גיל העשרים שדיברו על כמה שהן היו רוצות להיות עם לוק במיטה, ואני פשוט ישבתי שם ושתקתי וכשהן שאלו אותי מה אני חושבת עליו, אמרתי רק שהוא נראה טוב ולא יותר מזה.

Club | LukeWhere stories live. Discover now