הגיפ כל כך לא קשור אבל אשטון הוא פאגט גיי
תיאה סטון-
אני מתקתקת בדלת הבית של סאם ואמנדה, הם הספיקו לעבור לדירה ביחד אפילו, אני באמת אוהבת אותם.
"היי ת- פאק תיאה!" סאם צועק ברגע שקלט שאני באמת עומדת מולו, הוא משך אותי לחיבוק ענק בזמן שאני צוחקת מהתגובה שלו ומחבקת אותו בחזרה, "לא ציפיתי שבאמת תבואי ישר אחרי שהתקשרתי!"
"החבר הכי טוב שלי מתחתן עוד כמה ימים, מה ציפית, שאני לא אבוא?" אני מצחקקת ומביטה בו מחויכת.
הוא מזמין אותי להיכנס לדירה החדשה שהוא ואמנדה קנו, היא מרווחת ויפה, אני בטוחה שיש לי איפה לישון. "אתה בטוח שזה בסדר שאשן כאן?" אני שואלת שוב, ליתר ביטחון.
"איזו שאלה, אמנדה תשמח לראות אותך." חיוכו של סאם לא יורד מפניו לשניה, אני שמחה שחזרתי לכאן.
אני לא מאמינה שהוא מתחתן! תמיד היינו בטוחים שאני אתחתן לפניו כי היה לו תמיד רק סטוצים, אבל כנראה שטעינו. אני יותר ממאושרת מזה, ואני שמחה עוד יותר שהוא מצא מישהי שבאמת מתאימה לו. הם זוג משמיים.
"יופי, כי אני לא רוצה להפיל עליכם את זה." אני מגרדת בעורפי באי נוחות על כך שהם תכננו בטח לעשות משהו ואני סתם מפריעה.
"אוי סתמי." סאם נותן לי מכה בכתף, "אלוהים אדירים. אישה, מה זה הציצים הענקים שנהיו לך!" הוא מביט בחזה שלי ואני מיד מכסה אותם כאילו אני ערומה.
"הם פתאום גדלו לי בשנתיים האלה, אני אפילו לא יודעת איך!" זה נכון, אני באמת לא יודעת איך זה פתאום קרה. הספקתי גם לרדת במשקל ולעשות ספורט וכמובן לקחת את עצמי בידיים. לגבי עניין החזה, אני ממש לא יודעת איך זה קרה.
"הגוף שלך נראה ממש טוב." הוא בוחן את גופי ונראה מרוצה מהתהליך שעברתי. "ודרך אגב, שכחתי לספר לך משהו לגבי החתונה."
"מה קרה?" אני שואלת בלחץ. סאם נראה לחוץ והוא זז באי נוחות, כאילו סיפר לי משהו שהייתי צריכה לדעת ממזמן.
"זה לגבי אמנדה." פאק. אם הוא אומר לי עכשיו שהיא בגדה בו, אני אתפוצץ מעצבים, היא לא יכולה לבגוד בו, נכון? אני מהנהנת שימשיך בדבריו, הוא לא יודע איך להרכיב את המשפט שיצא טוב כמו שהוא רוצה ואני ממד מבינה שזה משהו חשוב. "היא אחותו הקטנה של לוק."
הו פאק.
"מה?" אני מגחכת בזיוף כלא מאמינה. היא אחותו הקטנה של לוק? מה לעזאזל? זה אומר שבחתונה אני אצטרך לראות אותו, אני אצטרך לראות את הפרצוף שלו. אני יודעת שיווצר מצב לא נעים, הרגשות שלי ללוק עדין קיימות והן לא נעלמות בכלל.
YOU ARE READING
Club | Luke
Fanfiction"זה הכל כיף ומשחקים עד שמישהו אחד מתחיל להתאהב." **עלול להכיל תכניים מיניים, שתייה ושפה גסה.**