4 | thea

4.5K 173 63
                                    

תיאה סטון-

אני יושבת במטבח וממלאה את הטפסים. שם, שם משפחה, גיל, תעודת זהות. נמאס לי כבר למלא את אותם הדברים. כל פעם אותו מסמך מזדיין.

להיות בת עשרים זה חרא של דבר. אני גרה בבית משלי, לבד. אין לי שום בעיה עם הבית הזה אבל אני לא אוהבת את הבדידות והקרירות שיש כאן. לפעמים חברות באות לישון אצלי, אבל חוץ מזה, כלום.

הטפסים שאני ממלאה זה בשביל עבודה. אני רוצה לעבוד בעבודה אחרת שהיא לא הבר. נתנו לי את העבודה הזאת אחרי שג'ולייט התפטרה כי היא מתחתנת. אפילו לאישה כמוה יש גבר.

ג'ולייט הייתה חברה טובה שלי, שזה אומר, חברה לעבודה. אף פעם לא היינו נפגשות מחוץ לקורות המועדון. אני הייתי באה לכאן לפעמים בשביל להחליף עובדים חולים, או אם היו צריכים מנקה. אבל עכשיו כשהיא התפטרה, יש לי עבודה קבועה!

ההורים שלי לא גאים בזה שאני עובדת בבר. הם חושבים שזה מקום מבחיל ומסריח ושאני צריכה לעבוד במקום יותר טוב ואיכותי. אבא שלי יכל לסדר לי עבודה יותר טובה, אבל מכיוון שהוריי רוצים שאני אהיה אצמעית ובוגרת, אז הנה אני עובדת בבר.

אני רוצה לקום ולהסתובב בשכונה, אבל אני צריכה ללכת עוד עשר דקות לעבודה. אני קמה מהכיסא במטבח ונכנסת לחדר הקטן שלי. הייתי אומרת שאני צריכה בית יותר גדול, אבל אני בן אדם אחד בבית כזה קטן, אז זה לא כל כך אכפת לי. אני מחליפה לחולצה שחורה ולג'ינס שחור, אוספת את שיערי כשאני מיאושת. אני נועלת את נעלי הוואנס השחורות שלי בחוסר רצון, מתעצבנת על כך שלא מצאתי גרביים מתאימות.

שונאת להתחיל עבודה בעשר בלילה.

"מה בשבילך אדוני?" אני שואלת גבר בסביבות הארבעים לחייו. הוא נראה שתוי ומחוק מהעולם הזה. לא רציתי לתת לו שתיה, אלא להציע לו לקום וללכת הביתה. אבל זה לא התפקיד שלי לשטויות האלה. אני רק צריכה לקחת ממנו את הכסף ולתת לו את מה שהוא רוצה.

"את ג'ולייט. אני רוצה את ג'ולייט." זה מאוד נחמד לדעת שהיא שכבה עם גבר בן ארבעים. הוא יכול להיות אבא שלה. זה די מעציב אותי אפשר לדעת, ואולי קצת משמח. מצד אחד זה ממש מעציב אותי שחיי הסקס שלי לא ככה ומצב שני אני שמחה שאני לא כמוה.

"ג'ולייט לא פה. היא מתחתנת." אמרתי בגילגול עיניים, "אדוני, אתה רוצה להזמין משהו או שאני אתפנה למישהו אחר." שאלתי אותו בחוסר רצון. היו עוד שלושה עובדים מאחורי שעזרו ללקוחות. אין פה עומס בכלל. המוזיקה רועשת כמו תמיד אבל אנחנו יכולים לשמוע את הבקשות שלהם.

"אני יכול בבקשה כוס מים?" שמעתי מישהו מתפרץ לדברי הבן אדם המבוגר ומסתכל עלי, סובבתי את ראשי בשביל להסתכל על מי שביקש את המים, אני חושבת שהוא הבן אדם הראשון שביקש מים במועדון. זה היה אותו בן אדם מלפני שבוע. אי אפשר לפספס את הסיד הלגמרי מבריק שלו. הוא נראה עייף ואדיש. הוא לא היה נראה ככה שבוע שעבר שהוא בא לחפש את ג'ולייט.

"כן. בוא איתי כי זה בחדר האחורי." המים כאן היו בחינם. המנהל שלנו לא רצה שתהיה עמדה של מים באמצע המועדון כי הוא רוצה שיקנו שתיה ולא שיקחו מים בחינם. אז אף פעם לא ביקשו מים, ואם ביקשו, אמרנו שיש מהברז, לאחר מכן, מי שביקש לא רצה. אין שום הבדל בין מים מהברז למים אחרים.

יצאתי מהבר כשאני אומרת לסאם בלי קול שאני עוד מעט אחזור, נקווה שהוא הבין אותי בכלל. אני לא יודעת למה אמרתי לו שיבוא איתי לקחת מים מהחדר האחורי, אני לא בטוחה שמותר לי לעשות את זה בכלל, אבל מכיוון שהוא היה נראה רע, וראו שהמצב שלו לא בסדר משום מה, אז אמרתי לו שיבוא איתי.

"קח" אמרתי בקצרה שאני מושיטה לו את כוס המים הקרים. הוא לגם הכל בשלוק אחד והשפיל את מבטו אל הכוס. משהו בי אומר לי לשאול אותו מה קרה, אבל משהו אחר בי אומר לי לסתום את הפה שלי ולא להתערב בכלום. "הכל בסדר?" שיט.

"הכל מצויין." הוא צחק צחוק ציני וקימט את כוס הפלסטיק בעצבים, "לעזאזל הכל מדהים. החיים כל כך מדהימים שפשוט אני קם בבוקר עם חיוך על הפנים. בת של זונה"

"אוקיי אתה לא צריך לקלל אותי. רק שאלתי אם הכל בסדר" אמרתי לו כשאין שום טיפת עצבים בקולי. אין לי למה להתרגז מבן אדם שאני לא מכירה.

"פאק לא, לא התכוונתי אליך. התכוונתי לג'ולייט." הוא אמר נאנח בכבדות וקבר את ראשו בתוך ידיו. מה ג'ולייט כבר עשתה לו? וגם איתו היא שכבה? לעזאזל מה עובר עליה.

"מה היא עשתה לך?" שאלתי בהתעניינות. ממש נכנסתי לכל הקטע של לשאול אותו שאלות, אני מתעניינת. הוא הבן אדם הראשון שאני מתעניינת באמת לדעת מה ג'ולייט עשתה לו. ואולי זה יסגור אצלי כמה שאלות לגביה.

"התאהבתי בה, זה מה שקרה." הוא התחיל לצחוק בציניות. רציתי להגיד לו משהו, אבל ידעתי שהוא לא סיים לדבר, "אני לא מכיר אותך, אבל את נראית כמו אחת שמבינה מהחיים ושיודעת להקשיב. אני בטוח שלא ניפגש יותר מהיום, כי אני לא מתכוון להגיע לכאן יותר. אז אני אציע לך משהו, ומקווה שתקשיבי לי. לעולם אל תתאהבי. המילה 'אהבה' זה בולשיט אחד גדול. אתה מתאהב במישהי, אתה חושב שבאמת יהיה לכם עתיד ביחד, שהיא גם אוהבת אותך! אבל אז אתה מבין שאתה טועה, שלא הולך לקרות בינכם כלום, שהיא משחקת בך, גורמת לך להרגיש דברים, יש לכם רגעים כל כך יפים ביחד, אבל אז, אתה מגלה שהיא פאקינג מתחתנת, אתה שבור ואתה מתרגז, אתה מבין שהבעיה היא בך, שאתה הטעות כאן, אז אני אקצר לך הכל. אהבה זה בולשיט. בולשיט אחד גדול."

5 הצבעות וממשיכה!❤

Club | LukeWhere stories live. Discover now