דו נוט פורגט טו להצביע.
תיאה סטון-
לוק יושב במושב הנהג ואני לידו. אנחנו מדברים על משחקי מחשב, סרטים וספרים. יש לנו המון במשותף, וזה די מצחיק. לא ציפיתי שלי ולבוס שלי יהיו תחביבים משותפים. ברגע שלוק לקח את המפתח והלך לידי, כולם הסתכלו מוזר. ידעתי מיד מה עלה להם לראש, זה היה מצחיק כי אני לא רואה את עצמי עושה איתו סקס. בכלל.
חשבתי שהנסיעה של לוק ושלי תעבור רע, מביכה ושהיא תהיה בשקט, אבל טעיתי. לא הפסקנו לדבר ולצחוק עד שהגענו לבית שלי.
עכשיו, אני בבית שלי עם סאם. אנחנו יושבים ומדברים על היום של שנינו. הוא סיפר לי שאישה שפכה עליו כוס וודקה בבר למרות שבוקר, ואני סיפרתי לו על הנסיעה שלי עם לוק.
"את חייבת להראות לי תמונה שלו." סאם קבע. "אני עדין לא מבין איך הוא נתן לך ללכת הביתה. אף בוס לא עושה את זה."
"הוא אמר שאני עובדת יותר מדי אפילו יותר מהעובדים שאצלו יותר זמן ממני ושזה מגיע לי, אז הוא נתן לי טרמפ הביתה כי הוא גם יצא מהעבודה." הסברתי לסאם שעוד לא הבין למה לוק נתן לי טרמפ הביתה.
"זה מצחיק אותי שהוא אוהב גם משחקי מחשב. הוא לא אמור להיות בן שלושים כבר?" הוא התפקע מצחוק מהמחשבה שלוק משחק במשחקי מחשב בגיל הזה, לא שזה אסור.
"אם אתה תראה איך הוא נראה, אתה בכלל לא תחשוב שהוא מנהל חברה כזו מצליחה." אמרתי לסאם והמשכתי לחפש בפייסבוק את הפרופיל של לוק. "הנה." הושטתי את הטלפון שלי לכיוונו עם תמונה של לוק. אי אפשר להגיד שהתמונה הזאת לא הייתה יפה, היא הייתה יותר בכיוון של אלוהית.
לקח לסאם כמה שניות לענות כי הוא פשוט בהה במסך בהלם, "את פאקינג משקרת לי. הוא לא הבוס שלך." הוא הסתכל שוב על המסך ואז עלי, "אני נשבע לך שאם הייתי הומו והייתי עובד במקומך, הייתי מתחרפן רק מלהריח אותו." סאם אמר בשיא הרצינות ואני צחקתי ממנו.
"היה לו קטע עם ג'ולייט." אמרתי וסאם הרים את מבטו אלי כלא מבין.
"מה לו ולה? גם איתו היא שכבה?" הוא שאל והנהנתי, "היא שכבה עם כל אוסטרליה!" הוא זרק את ידיו לאוויר בעצבנות.
"בדיוק! היא הזמינה אותך לחתונה שלה?" שאלתי אותו. אם כן, אני אלך עם סאם.
"כן. אני מתכוון לבוא, אולי אני אמצא שם מישהי." הוא חייך חיוך ממזרי והרים את גבותיו.
"יופי אז אני באה גם. אני לא מתכוונת לבוא ולהיות שם לבד." הודעתי לו. החתונה עוד שבוע בערך ואני צריכה למצוא מה ללבוש. אולי גם אני אמצא מישהו שם.
YOU ARE READING
Club | Luke
Fanfic"זה הכל כיף ומשחקים עד שמישהו אחד מתחיל להתאהב." **עלול להכיל תכניים מיניים, שתייה ושפה גסה.**